میلاد قادری به عنوان مسئول کمیته امور شهرستانهای هیات بدمینتون منصوب شد/امیرفخریان:به دنبال استعداد یابی و قهرمان پروری هستیم

طی حکمی از سوی مهدی امیر فخریان رییس هیات بدمینتون استان مازندران، میلاد قادری رییس هیات بدمینتون شهرستان میاندورود به عنوان مسئول کمیته امور شهرستانهای این هیات منصوب شد و به همین مناسبت مراسم معارفه ای ظهر  روز پنج شنبه مورخ ۲۰ اسفند ۹۴ در سالن همایشات دانشگاه پیام نور بابل برگزار شد.   به […]

badddطی حکمی از سوی مهدی امیر فخریان رییس هیات بدمینتون استان مازندران، میلاد قادری رییس هیات بدمینتون شهرستان میاندورود به عنوان مسئول کمیته امور شهرستانهای این هیات منصوب شد و به همین مناسبت مراسم معارفه ای ظهر  روز پنج شنبه مورخ ۲۰ اسفند ۹۴ در سالن همایشات دانشگاه پیام نور بابل برگزار شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛مهدی امیر فخریان رییس هیات بدمینتون استان مازندران با بیان اینکه به دنبال استعداد یابی و قهرمان پروری در هیات بدمینتون هستیم، گفت: استان مازندران در بسیاری از رشته ها نظیر کشتی، تنیس، شطرنج و بدمینتون دارای ظرفیت بالایی است.
وی با اشاره به اهمیت جوانگرایی و پرورش مدیر جوان در جامعه اظهار کرد: در راستای این مهم و نظر به فرمایش مقام معظم رهبری در استفاده از ظرفیت نیروی جوان با توجه به سوابق میلاد قادری  ایشان را به عنوان مسئول کمیته امور شهرستان های هیات بدمینتون استان مازندران منصوب نمودم.
رییس هیات بدمینتون استان مازندران با بیان اینکه قادری  مسئول کمیته امور شهرستان های هیات بدمینتون از جوانان خوب و کارآمد در عرصه مدیریتی است، خاطر نشان کرد: با توجه به سوابق مدیریتی آقای قادری که رییس هیات بدمینتون شهرستان میاندورود بود، تصمیم بر آن شد تا از توانایی ایشان در مجموعه مدیریت استانی استفاده کنیم.

امیر فخریان تصریح کرد: امیدوارم تا با تکیه بر توانایی وتجارب ایشان و همکاری با سایر مسئولان این هیات شاهد توفیق روز افزون  این رشته ورزشی در استان مازندران باشیم.

در متن حکم انتصاب مسئول کمیته امور شهرستان های هیات بدمینتون استان مازندران آمده است:
 احتراما نظر به تجارب و سوابق حضرت عالی شما را به عنوان مسئول کمیته امور شهرستانهای هیات بدمینتون استان مازندران منصوب می نمایم. امید است با توکل بر ایزد منان و در سایه همکاری و تعامل با سایر دست اندرکاران هیات بدمینتون استان مازندران موفق و موید باشید.

20