تیم بسکتبال محمودآباد به مقام سوم سوپر لیگ باشگاههای مازندران دست یافت

در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال جوانان مازندران  تیم محمودآباد با شکست برابر بابل از صعود به فینال باز ماند و به عنوان سومی این دوره از رقابت ها دست یافت. به گزارش مازند اسپرت؛ دیدار دوم تیمهای بسکتبال محمودآباد و بابل که عصر روز یکشنبه ۱۶ اسفند   در سالن شهیدرجایی شهرستان محمودآباد  برگزار گردید،با برتری۶۲-۵۲ […]

4در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال جوانان مازندران  تیم محمودآباد با شکست برابر بابل از صعود به فینال باز ماند و به عنوان سومی این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت؛ دیدار دوم تیمهای بسکتبال محمودآباد و بابل که عصر روز یکشنبه ۱۶ اسفند   در سالن شهیدرجایی شهرستان محمودآباد  برگزار گردید،با برتری۶۲-۵۲ تیم بسکتبال بابل به پایان رسید ،تا تیم محمودآباد  با دومین شکست خود در مرحله نیمه نهایی از صعود به مرحله فینال این رقابت ها باز بماند و با کسب رتبه سومی ، لیگ را به پایان برساند.

دو تیم در کوارتر اول بازی برابری از خود به نمایش گذاشتند و کوارتر اول به تساوی ۱۳ بر۱۳ انجامید.

کوارتر دوم را باید به نام محمودآباد ثبت کرد .در این کوارتر تیم بابل اسیر دفاع و پرتاب های سه امتیازی محمودابادیها شد تا این کوارتر  18 -12 و  در پایان  نیمه نخست    31-25 به سود میزبان خاتمه یابد.
تیم محموداباد که بازی رفت  در بابل را با ۱۲ اختلاف باخته بود در نیمه دوم بازی را با استرس و هیجان آغاز کرد و نتوانست بازی نیمه اول خود را نمایش بگذارد بنابراین کوارتر سوم و چهارم را به ترتیب (۲۲-۱۰ )و( ۱۵-۱۱ )  را باید به نام بابل ثبت کرد و در مجموع تیم بابل ۶۲-۵۲  برابر نماینده محموداباد به برتری دست یافت و حریف آمل در دیدار نهایی شد.

تیم بسکتبال محمودآباد چندمین فصل حضور خود در رقابتهای سوپر لیگ برتر جوانان استان  را تجربه می کند و  چندین دوره عنوان نائب قهرمانی این رقابتها را در کارنامه دارد ،نماینده محمودآباد  با جمع کردن تیمی منسجم و ارائه بازیهای زیبا  کارنامه قابل قبولی از خود به جای گذاشت. این تیم در اواسط مسابقات چند هفته نیز در صدر جدول لیگ قرار داشته به هر شکل با انجام این بازی ، تیم محمودآباد   نتوانست شکست در بابل  را جبران نماید و به مقام سومی سوپر  لیگ باشگاههای مازندران  رضایت داد.