اولین کلینیک تخصصی ماساژ برای ورزشکاران در سرخ رود افتتاح شد + گزارش تصویری

رئیس هیئت رزمی شهر سرخ رود  از افتتاح  اولین کلینیک تخصصی ماساژ برای ورزشکاران در شهرستان محمودآباد خبر داد.  به گزارش مازند اسپرت؛صابر اکبرزاده دبیر هیأت رزمی استان مازندران  در  حاشیه مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در محمودآباد،از افتتاح اولین کلینیک تخصصی ماساژ در شهرستان محمودآباد و بخش سرخ رود  در سالن  شهدا سرخ رود خبر […]

00202رئیس هیئت رزمی شهر سرخ رود  از افتتاح  اولین کلینیک تخصصی ماساژ برای ورزشکاران در شهرستان محمودآباد خبر داد.

 به گزارش مازند اسپرت؛صابر اکبرزاده دبیر هیأت رزمی استان مازندران  در  حاشیه مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور در محمودآباد،از افتتاح اولین کلینیک تخصصی ماساژ در شهرستان محمودآباد و بخش سرخ رود  در سالن  شهدا سرخ رود خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این کلینیک از بهمن ماه افتتاح گردیده افزود: این کلینیک تخصصی به طور عملی فعالیت خود را از اسفند ماه سال جاری در شیفت صبح با کادر مجرب ، تکنسینها ، کاردانان و کارشناسان ماساژ و علوم تربیت بدنی و ورزش است آغاز کرده است.
صابر اکبرزاده مدیر کلینیک  ادامه داد: کلینیک تخصصی  ماساژ در یکی از سالن‌های ورزشی شهدا سرخ رود  راه‌اندازی شده است و در بهمن ماه سالجاری با حضور نماینده مردم شریف  نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردیده ودر اسفند ماه  سال جاری به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است.
 اکبرزاده با بیان اینکه ،کلنیک ماساژ شهداء سرخ رود در چارچوب اهداف و  برنامهای گسترش مجموعه و راستای ارتقاء سطح خدمات به  ورزشکاران تحت پوشش  و دیگر ورزشکاران و نیازمندان و  متقاضان منطقه با حمایت ویژه اکادمی ورزشی صابر ، اداره ورزش و جوانان سرخ رود و شهرستان محمودآباد  و هیات پزشکی ورزشی استان مازندران افتتاح و از اسفند ماه اماده ارایه خدمات میباشد.

برخی از فواید و مزیت های ماساژ :

*  رفع دردها ، گرفتگی ها و تقویت عضلانی اسکلتی
* آرامش بخشی و رفع استرسهای روحی و روانی
*  ماساژ ورزشی
*  زیبایی و لاغری

علاقه مندان جهت  کسب اطلاع بیشترو استفاده از این خدمات یا  رزرو وقت  میتوانند  با تماس شماره زیر اقدام نمایند. ۰۱۱۴۴۸۸۳۸۱۷

 

photo 2016 03 04 06 19 28

photo 2016 03 04 06 19 36

photo 2016 03 04 06 19 43

photo 2016 03 04 06 19 46