رئيس هيات بدمينتون استان مازندران خبرداد: آمل میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بدمینتون كشور

دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر بدمیتون باشگاه های کشور به میزبانی آمل روز هاي ۱۲ و ۱۳ اسفند برگزار می شود.   مهدي امير فخريان رئيس هيات بدمينتون استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص اين مسابقات اظهار داشت :چهار تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گاز تهران، بیمه کار آفرین زنجان و […]

badddدور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر بدمیتون باشگاه های کشور به میزبانی آمل روز هاي ۱۲ و ۱۳ اسفند برگزار می شود.

 

مهدي امير فخريان رئيس هيات بدمينتون استان مازندران در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص اين مسابقات اظهار داشت :چهار تیم دانشگاه آزاد اسلامی، گاز تهران، بیمه کار آفرین زنجان و نماینده آمل برای کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی در این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

وي افزود :تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ۹ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و تیم گاز تهران با ۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است و تیم های بیمه کار آفرین زنجان و نماینده آمل با ۵ و ۳ امتیاز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم جدول جای گرفتند.

امير فخريان در پايان گفت : رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس با شرکت ۹ تیم در دو گروه آغاز شده بود و تیم آمل به دور پایانی راه یافت اما روی کاغذ شانس زیادی برای قهرمانی ندارد.