عیادت هواداران نساجی از سنگربان مصدوم خود / ابراهیم پور : با دعای هواداران و لطف خدا بهترمیشوم

سعید ابراهیم پورکه با وجود یک فصل مصدومیت برای تیم محبوب نساجی بازی میکرد , بالاخره هفته گذشته مجبور شد برای مداوای مچ دستش به تهران رفته و یک عمل نسبتا سنگین را پشت سر بگذارد . به همین خاطر هواداران تیم محبوب نساجی شب گذشته به عیادت این سنگربان محبوب رفته و جویای احوالات […]

سعید ابراهیم پورکه با وجود یک فصل مصدومیت برای تیم محبوب نساجی بازی میکرد , بالاخره هفته گذشته مجبور شد برای مداوای مچ دستش به تهران رفته و یک عمل نسبتا سنگین را پشت سر بگذارد . به همین خاطر هواداران تیم محبوب نساجی شب گذشته به عیادت این سنگربان محبوب رفته و جویای احوالات وی شدند .

به گزارش مازند اسپرت ؛ ابراهیم پور درخصوص حال عمومی خود گفت : چند روز ابتدایی پس از عمل خیلی سخت گذشت و درد فراوانی داشتم تا حدی که با خوردن قرص سعی میکردم تا دردم را کم کنم , ولی خدارو شکر در حال حاظر حالم خوب است و به لطف خدا و دعا هواداران بهتر هم خواهم شد .

در ادامه هواداران به تمجید از عملکرد این روزهای تیم پرداختند و چند کلامی پیرامون احوالات تیم با هم به سخن نشستد . سپس انجمن مردمی هواداران نساجی به نمایندگی از تمامی هواداران  تیم نساجی به رسم یاد بود ؛ تابلویی را به ابراهیم پور هدیه دادند و برای او آرزوی سلامتی کردند .