نبرد مازندرانی ها با تیم های انتهای جدولی درهفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال + گرافیک

ليگ دسته اول فوتبال ايران به مرحله اي رسيده است كه مي توان تحليل قواي مدعيان صعود به ليگ برتر را به خوبي مشاهده كرد و چند هفته اي است كه كسب نتايج سينوس وار از سوي ۵ تيم بالاي جدول را شاهد هستيم.   به گزارش مازند اسپرت؛ گويا برگزاري ۲۷ بازي پی در […]

7ليگ دسته اول فوتبال ايران به مرحله اي رسيده است كه مي توان تحليل قواي مدعيان صعود به ليگ برتر را به خوبي مشاهده كرد و چند هفته اي است كه كسب نتايج سينوس وار از سوي ۵ تيم بالاي جدول را شاهد هستيم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ گويا برگزاري ۲۷ بازي پی در پی، سبب فرسايش تيم ها در فصل جاري رقابت ها شده است و حتي تجديد قوا در نيم فصل دوم نيز نتوانسته است دردي از اين تيم ها دوا كند.

و اما برنده اين شرايط بغرنج تيمي خواهد بود كه از فرصت هاي خود نهايت استفاده را ببرد و در اين وانفسا تلاش كند تا با كسب حداكثر امتيازات هر بازي، نگاهی مصمم تر به لیگ برتر فوتبال ایران داشته باشد.

خونه به خونه مازندران در ديدار مقابل گل گهر سيرجان نشان داد ديگر آن محافظه كاري دو بازي گذشته اش مقابل ماشين سازي و مس رفسنجان را ندارد و چه بسا اگر شاگردان مجيد نامجومطلق پايه گذار يك بازي يكطرفه نبودند بردي با بيش از يك گل را براي تيم خونه به خونه شاهد بوديم.

اين پيروزي دلنشين و دقيقه پاياني خونه به خونه مقابل گل گهر جداي از سه امتيازي كه بر اندوخته هاي اين تيم افزود، سبب شد تا شاگردان اكبر روحیه خود را باز يابند و يك بار ديگر در كوران مسابقات قرار گيرند.

و اما آلومينيوم هرمزگان – خونه به خونه مازندران، ديداري كه به زعم بسياري از فوتبال دوستان مازندراني مي تواند فرصت خوبي براي شاگردان اكبر ميثاقيان باشد تا فاصله خود را با تعقيب كنندگان خود بيشتر كنند.

به هر حال جدال ۶ امتیازی ماشین سازی مقابل مس کرمان و کار سخت پیکان و فجر سپاسی در مقابل گل گهر و نفت مسجد سلیمان نمی تواند به مانند هفته های گذشته بدون قربانی باشد و این فرصت خوبی برای اکبر میثاقیان و شاگردانش می باشد که در این هفته نیز چشم طمع به سه امتیاز بازی با بندرنشینان بدوزند و به مانند هفته گذشته اتفاقی خوشایند را در جدول رده بندی شاهد باشندو

حال اين تيم روز دوشنبه قصد دارد در بندرعباس مقابل آلومينيوم صف آرائي كند. تيمي كه هفته گذشته شكست سنگين ۳ بر صفر را مقابل نفت آبادان تجربه كرد و از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست.

شاگردان عباس سرخاب به غیر از سه امتیازی که دو سه هفته قبل در دیار کویر دشت کردند هفته هاست طعم تلخ ناکامی را چشیده اند و در طی این هفته نیز تحول خاصی در این تیم مشاهده نشد.

آلومینیوم به خوبی می داند با راهی که در پیش گرفته است جز لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مقصد دیگری در انتظارش نیست و شکست در این دیدار بیش از پیش از این تیم را به مرز سقوط نزدیک خواهد کرد.

شاید تنها دغدغه اکبر میثاقیان همین شرایط اسفناک آلومینیوم و احتمال بازی انتحاری این تیم مقابل خونه به خونه خواهد بود. وگرنه اکبر اوتی بیش از پیش به توانائی های بازیکنان با انگیزه خود اعتماد دارد و خود را برای کسب سه امتیاز شیرین آماده کرده اند.

از سوی دیگر خود بازیکنان خونه به خونه نیز هم قسم شدند تا فوتبال مازندران را پس از سال ها صاحب یک تیم لیگ برتری کنند و امسال بهترین فرصت برای آنها خواهد بود تا مازنی ها را به آرزوی دیرینه خود برسانند.

هواداران خونه به خونه نیز نشان دادند حتی در صورت ناکامی تیم شان در بازی ها همچنان حامی و پشتیبان تیم محبوب شان خواهند بود و همین مسئله سبب خواهد شد تا بازیکنان خونه به خونه برای شادی دل آنها هم که شده تمام توان شان را در زمین بگذارند و با دست پر برگردند.

اما بزرگ ترین حسنی که تیم خونه به خونه مازندران دارد احساس تعلق خاطری است که برادران حسن زاده به تیم شان دارند. حسی که کمتر در تیم های فوتبال کشور دیده می شود و شاید این یکی از محاسن تیم های خصوصی که از جیب خودشان خرج می کنند باشد.

مطمئنا دیدار این هفته خونه به خونه مازندران و آلومینیوم هرمزگان بسیاری از معادلات جدول لیگ یک را برهم خواهد زد. به شرطی که شاگردان اکبر دروازه تیم شان را مقابل بندرنشینان پرحاشیه و مغموم بسته نگه دارند و سپس از فرصت های به دست آمده نهایت استفاده را ببرند.

fckhhh

 

تیم اوج گرفته نساجی مازندران این هفته در دیدار خانگی به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان خواهد رفت .

شاگردان سید کوروش موسوی بعد از سه برد پیاپی به دنبال کسب چهارمین پیروزی خود هستند و با انگیزه بالایی در برابر حریف گیلانی خود صف آرایی خواهند کرد .

داماش گیلان با ۲۹ امتیاز در رده ۱۶ جدول و نساجی با سه برد پیاپی با ۳۸ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و با برتری در این دیدار دوباره به جمع مدعیان صعود اضافه خواهد شد .

این دیدار روز دوشنبه راس ساعت ۱۴ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد .

fxcnass