هفته پنجم لیگ دسته سوم فوتبال کشور/برد شهید کریمی و شهدای ساری در روز شکست بابلسری ها

هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز سه نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند . در این […]

2هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته پنجم رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز سه نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند .

در این هفته از رقابت ها نمایندگان مازندران به دو برد و یک شکست دست یافتند و یک نماینده نیز استراحت داشت .

در جویبار تیم فوتبال شهید کریمی این شهرد میزبان تیم فوتبال استقلال نوین بجنورد بود . در این دیدار شاگردان مرادی موفق شدند با یک گل حریف خود را با شکست بدرقه کنند و با این سه امتیاز خودشان را ۱۰ امتیازه کردند.

در دیگر دیدار این هفته تیم شهدای ساری که بر خلاف دیدار های قبلی خودش ،امروز در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای شهر ساری به میدان رفته بود موفق شد در برابر حریف خود تیم فوتبال شهدای رودسر با نتیجه ۲ بر صفر به برتری دست پیدا کند .

اما تیم فوتبال شهدای بابلسر عصر امروز در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال آرش ری بود . در این دیدار بابلسری ها با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب میزبان خود شدند و دست خالی این دیدار را ترک کردند .

به گزارش مازند اسپرت؛تیم فوتبال عمران شهرداری ساری نیز در این هفته از رقابت ها استراحت داشت .