طی حکمی از سوی امیرفخریان ؛ مقداد بهرامی مسئول روابط عمومی هیات بدمینتون استان مازندران شد

مسئول روابط عمومی هیات بدمینتون استان مازندران منصوب شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی امیر فخریان رئیس موفق هیات بدمینتون استان مازندران که با حضورش در این هیات تحولات اساسی در این رشته ورزشی در استان مازندران به وجود آورد ، در جدیدترین اقدام خودش ، طی حکمی ” مقداد بهرامی ” را […]

photo 2016 02 27 10 27 32مسئول روابط عمومی هیات بدمینتون استان مازندران منصوب شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ مهدی امیر فخریان رئیس موفق هیات بدمینتون استان مازندران که با حضورش در این هیات تحولات اساسی در این رشته ورزشی در استان مازندران به وجود آورد ، در جدیدترین اقدام خودش ، طی حکمی ” مقداد بهرامی ” را به عنوان مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات بدمینتون استان مازندران منصوب کرد .

مقداد بهرامی که خودش سابقه ۵ سال حضور در عرصه رسانه را دارد ، به عنوان عکاس و خبرنگار در پایگاه خبری مازند اسپرت مشغول به فعالیت می باشد و یکی از بهترین عکاسان و مستند سازان ورزشی در استان مازندران می باشد .

 

گروه خبری مازند اسپرت ؛انتخاب شایسته آقای مقداد بهرامی را به عنوان مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات بدمینتون استان مازندران را تبریک عرض می نماید. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.