تعداد اردونشینان مازندرانی پومسه رو به ۳ نفر رسید/علیرضا میرزایی بهترین داور لیگ برتر شناخته شد + عکس

هفته هفتم و هشتم  از مرحله برگشت  دهمین دوره ليگ دسته يك پومسه مردان (جام نشاط) در سه بخش انفرادي، تيمي و ابداعي و هم چنین سومين دوره مسابقات ليگ برتر پومسه مردان (جام ستارگان) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد. به گزارش مازند اسپرت؛ با پایان این رقابت ها برترین های مازندرانی در دو […]

0011هفته هفتم و هشتم  از مرحله برگشت  دهمین دوره ليگ دسته يك پومسه مردان (جام نشاط) در سه بخش انفرادي، تيمي و ابداعي و هم چنین سومين دوره مسابقات ليگ برتر پومسه مردان (جام ستارگان) به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ با پایان این رقابت ها برترین های مازندرانی در دو رقابت مشخص و معرفی شدند.در جدال بین برترین های جام ستارگان هدایت آریانفر  و علی براری دو ملی پوش مازندرانی که در اردو به سر می برند در ادامه رقابت های خود به ترتیب در رده سنی بالای ۶۱ سال عنوان قهرمانی و در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال به مدال برنز دست یافتند.

هم چنین سید مصطفی سیدی با درخشش بی نظیری که در اجرای پومسه ابداعی داشت علاوه بر کسب مدال طلای این رقابت ها از سوی سرمربی تیم ملی به جمع اردونشینان دعوت شد تا تعداد مازنی های حاضر در اردو به ۳ برسد.

در لیگ دسته یک پومسه، تیم هیات تکواندو بهشهر در بخش تیمی توانست برای نخستین بار  مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

سید کمال سحرخیز از هیات تکواندو بهشهر در بخش انفرادی رده سني ۳۱ تا ۴۰ سال و محمد فلاح علی تپه در ابداعی رده سني ۱۸ تا ۳۰ سال موفق به کسب مدال برنز شدند.

 همچنین تیم هیات تکواندو بهشهر به عنوان بهترین تیم اخلاق شناخته شد و کاپ اخلاق به این تیم اهدا شد

شایان ذکر است از مازندران ۴ داور جهت قضاوت این پیکار دعوت شدند که علیرضا میرزایی نیز موفق به کسب عنوان بهترین داور لیگ برتر شناخته شد.