حذف ناباورانه ابوالفضل یعقوبی از گردونه‌ی تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره !

ابوالفضل یعقوبی با شکست مقابل نماینده قطر از گردونه‌ی تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره کنار رفت.   به گزارش مازند اسپرت؛ در سومین روز تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره مبارزات تکواندوکاران در ۴ ۶۳-، ۶۸-، ۸۷- و ۸۷+ در حال پیگیری است. در وزن ۶۸- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی دارنده مدال برنز جهان با یک برد و یک […]

yaghoooobiiابوالفضل یعقوبی با شکست مقابل نماینده قطر از گردونه‌ی تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره کنار رفت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ در سومین روز تورنمنت آزاد تکواندوی فجیره مبارزات تکواندوکاران در ۴ ۶۳-، ۶۸-، ۸۷- و ۸۷+ در حال پیگیری است.

در وزن ۶۸- کیلوگرم ابوالفضل یعقوبی دارنده مدال برنز جهان با یک برد و یک باخت از گردونه رقابت‌ها خارج شد. یعقوبی در مبارزه اول خود تیس وین یونگ از هنگ کنگ را ۹ بر چهار شکست داد اما در مبارزه دوم خود علیرغم پیروزی ۱۱ بر ۹ برابر فیصل الرشیدی از قطر به دلیل ۱۰ اخطاره شدن نتیجه را واگذار کرد و بدون کسب مدال به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در وزن ۸۷- کیلوگرم امید عمیدی در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در ادامه باید با برنده دیدار هنگ کنگ و بحرین مبارزه کند.

تورنمنت آزاد فجیره امارات G2 است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲ امتیاز برای رنکینگ المپیک تعلق خواهد گرفت.