دبیر هیات ورزش های ناشنوایان خبر داد : سه مازندرانی هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند

دبیر هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان مازندران از حضور ۳ بازیکن مازندرانی در تیم ملی ناشنوایان خبر داد .   آرش زاهدی دبیر هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان مازندران در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت ؛ در خصوص اردوی تیم ملی ناشنوایان گفت : اردوی تیم ملی ناشنوایان جهت امادگي […]

00220دبیر هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان مازندران از حضور ۳ بازیکن مازندرانی در تیم ملی ناشنوایان خبر داد .

 

آرش زاهدی دبیر هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان مازندران در گفتگویی کوتاه با خبرنگار مازند اسپرت ؛ در خصوص اردوی تیم ملی ناشنوایان گفت : اردوی تیم ملی ناشنوایان جهت امادگي حضور در مسابقات جهاني ايتاليا ( رم)  2016 در حال برگزاری است که از استان مازندران سه بازیکن در این اردو حضور دارند .

وی افزود : حسين مرادي ، اكبر صادقي و آرش زاهدي سه نماینده از استان مازندران هستند که در این اردو  در جمع سي بازيكن دعوت شده به تیم ملی حضور دارند .

زاهدی همچنین در خصوص حضور خودش در این اردو به عنوان بازیکن اظهار داشت: بنده با توجه به مصدومیتی که از ناحیه زانو داشتم به سختی در این اردو مشغول تمرین می باشم ، البته با وجود مصدومیت با افتخار برای تیم ملی کشورم تمرین خواهم کرد .

دبیر هیات ورزش های ناشنوایان و کم شنوایان مازندران در پایان گفت :مسابقات جهاني ايتاليا ( رم) ٢٠١٦ اواخر خرداد ۹۵ برگزار خواهد شد و این اردو نیز تا جمعه همین هفته ادامه خواهد داشت .