علي حقدوست :همه هم قسم شديم تا خونه به خونه را راهي ليگ برتر كنيم

هافبك تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: تمام بازيكنان تيم هم قسم شديم تا اين تيم را راهي ليگ برتر كنيم.   به گزارش مازند اسپرت؛علي حقدوست در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازي سختي را مقابل گل گهر سيرجان پشت سر گذاشتيم و اين تيم فقط آمده بود كه از اين بازي يك […]

00022هافبك تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: تمام بازيكنان تيم هم قسم شديم تا اين تيم را راهي ليگ برتر كنيم.

 

به گزارش مازند اسپرت؛علي حقدوست در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازي سختي را مقابل گل گهر سيرجان پشت سر گذاشتيم و اين تيم فقط آمده بود كه از اين بازي يك مساوي در بياورد.

حقدوست در ادامه افزود: خوشبختانه به قدري حمله كرديم تا بالاخره حريف كم آورد و موفق شديم در دقيقه پاياني بازي به گل برتري دست پيدا كنيم.

وي در خصوص اتفاقات پايان اين ديدار گفت: به هر حال صميمت خوبي بين هواداران و بازيكنان خونه به خونه وجود دارد و همه ما يك تيم هستيم. از اينكه تعدادي از هواداران وارد زمين شدند و جشن اين پيروزي را با هم تقسيم كرديم حس خوبي به همه دست داد.

بازيكن تيم خونه به خونه مازندران در خصوص بازي اين هفته خونه به خونه مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: هميشه بازي با تيم هاي ته جدولي سخت است و ساير تيم ها از تيم خونه به خونه مي ترسند . همين مسئله سبب خواهد شد تا اين تيم ها با انگيزه بيشتري مقابل ما ظاهر شوند.

 علي حقدوست با بيان اينكه برد مقابل گل گهر سيرجان فشار روي بازيكنان را كم كرده است، گفت: كلا اين فشار را در هر بازي حس مي كنيم و اين به دليل حساسيتي است كه روي خونه به خونه حاكم است.

 حقدوست در ادامه افزود: نبايد در اين خصوص يكجانبه نگاه كرد. در اين فصل چندين تيم تمام تلاش خود را به كار گرفته اند تا به ليگ برتر صعود كنند و هزينه زيادي را در اين خصوص متحمل شده اند.

وي خاطرنشان كرد: هنوز زود است در خصوص آخر فصل پيش بيني كنيم ولي ما اميد زيادي به ليگ برتري شدن داريم و همه بازيكنان هم قسم شديم تا تلاش كنيم با ليگ برتري كردن خونه به خونه فوتبال مازندران را پس از سال ها صاحب يك تيم ليگ برتري كنيم و دل مردم بابل و استان را شاد كنيم.

علي حقدوست ضمن تقدير از مسئولان باشگاه گفت: واقعا بايد به برادران حسن زاده دست مريزاد گفت. در اين دوران هزينه كردن براي فوتبال واقعا سخت است و آنها عليرغم اولين سال حضورشان در ليگ دسته اول تيم خوب و يكدستي جمع كرده اند و ان شاالله بتوانيم محبت آنها را جبران كنيم.

بازيكن تيم خونه به خونه مازندران در پايان گفت: به عشق هواداران خونه به خونه وارد زمين مي شويم و از جان مايه مي گذاريم. اميدوارم در پايان فصل شاهد يك جشن مفصل در بابل باشيم.