مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور/ تکرار شهرآورد مازندرانی اینبار در نیمه نهایی

اختصاصی مازند اسپرت : مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان به صورت دو برد از سه مسابقه از روز چهارشنبه پنجم اسفندماه با حضور چهار تیم صعود کننده آغاز می شود. به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین  دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران […]

05اختصاصی مازند اسپرت : مرحله نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان به صورت دو برد از سه مسابقه از روز چهارشنبه پنجم اسفندماه با حضور چهار تیم صعود کننده آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان محمودآباد؛مرحله نیمه نهایی بیست و چهارمین  دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک ایران روز چهارشنبه با برگزاری  دو دیدار در شهرهای اراک و محمودآباد آغاز می شود.
تیم های شهرداری اراک، شهرداری بجنورد، کاله جوان و سازمان عمران شهرداری ساری به مرحله نیمه نهایی صعود کردند که در مرحله نیمه نهایی شهرداری اراک با شهرداری بجنورد و تیم های کاله جوان با سازمان عمران شهرداری ساری به مصاف یکدیگر می روند.
این مرحله از رقابت های لیگ دسته یک به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود که دور رفت پنجم اسفندماه در شهرهای اراک و محمود آباد، دور برگشت یکشنبه نهم اسفندماه در شهرهای بجنورد و ساری برگزار خواهد شد.
در صورتی که تیم های صعود کننده به دیدار نهایی در این دو مسابقه مشخص نشوند، روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه دوباره تیم ها در شهرهای اراک و محمودآباد به مصاف یکدیگر می روند.
تیم های بازنده این مرحله به دیدار رده بندی و تیم های برنده به دیدار نهایی لیگ دسته یک (مرحله نهایی) صعود می کنند که این دیدارها نیز به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می شود. مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال مردان روز های ۱۶ و ۱۹ اسفندماه و در صورت نیاز به مسابقه سوم ۲۴ اسفندماه پیگیری خواهد شد.
تیم کاله جوان مازندران و سازمان عمران شهرداری ساری بعنوان دو نماینده مازندران در این رقابتها روز چهارشنبه شهرآورد مازندران را اینبار در مرحله نیمه نهایی تکرار می کنند.دو تیم  در مرحله مقدماتی  نیز در گروه چهارم همگروه بودند که یک برد برای هر دو تیم بدست آمد و خبرها حاکی ازین دارد که دربی جذابی را در این مرحله شاهد باشیم.
تیم کاله جوان برای صعود به جمع چهار تیم از سد رعد پدافند اصفهان گذشت و شهرداری ساری مقابل نماینده سیرجان پیروز شد.

نتایج دیدار های سوم مرحله دوم پلی  آف لیگ دسته یثک والیبال کشور:

شهرداری اراک ۳ – متین دامغان یک (۱۶ بر ۲۵)، (۲۵ بر ۱۳)، (۲۵ بر ۱۷) و (۲۵ بر ۱۷)
گل گهر سیرجان صفر – سازمان عمران شهرداری ساری ۳ (۲۳ بر ۲۵)،( ۲۰ بر ۲۵)و( ۲۹ بر ۳۱)
کاله جوان ۳ – رعد پدافند اصفهان ۲    (23 بر ۲۵ رعد)، (۲۵ بر ۲۲ کاله)،( ۲۵ بر ۲۲کاله) ۲۳ بر ۲۵ رعد) و ۱۵ بر ۱۳ کاله)