نتایج چهارمین روزمسابقات زیرگروه جوانان کشور / شهرداری نوشهر به مرحله بعد این رقابت ها صعود کرد + سایرنتایج

تیم فوتبال شهرداری نوشهر در مسابقات فوتبال زیرگروه جوانان ایران که بامیزبانی استقلال شمال ساری برگزار شد به مرحله بعد صعود کرد .   به گزارش مازند اسپرت ؛مسابقات فوتبال زیرگروه جوانان ایران که بامیزبانی استقلال شمال ساری و باحضور تیمهای ابومسلم ثامن مشهد مقاومت تهران، شهرداری نوشهر ،کادوس ماسال گیلان ، پرسپولیس قزوین درزمین […]

1تیم فوتبال شهرداری نوشهر در مسابقات فوتبال زیرگروه جوانان ایران که بامیزبانی استقلال شمال ساری برگزار شد به مرحله بعد صعود کرد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛مسابقات فوتبال زیرگروه جوانان ایران که بامیزبانی استقلال شمال ساری و باحضور تیمهای ابومسلم ثامن مشهد مقاومت تهران، شهرداری نوشهر ،کادوس ماسال گیلان ، پرسپولیس قزوین درزمین چمن هفت تن آبندانسر ساری چند روزی است که در حال برگزاری می باشد عصر امروز در چهارمین روز این رقابت ها با صعود شهرداری نوشهر به مرحله بعد به پایان رسید .

در چهارمین روز این رقابت ها این نتیاج بدست آمد :

کادوس ماسال گیلان۷
ابومسلم ثامن مشهد ۱

مقاومت تهران ۱
پرسپولیس قزوین ۱

استقلال شمال ساری۱
شهرداری نوشهر   3

 

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم های کادوس ماسال گیلان و شهرداری نوشهر به مرحله بعد این رقابت ها صعود کردند و همچنین فردا چهارشنبه ۵ اسفند یک بازی تشریفاتی برگزار خواهد شد که در آن تیم استقلال شمال ساری از ساعت ۱۱ صبح با نماینده قزوین بازی خواهد کرد .