مردان تکواندوکار شهدا ساری در شیاپ جانگ لیگ برتر+ برنامه ایستگاه ششم و هفتم رقابت ها

هفته ششم و هفتم از مرحله برگشت چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، از صبح روز پنجشنبه (۶ اسفندماه) در خانه تکواندو برگزار مي شود. به گزارش مازند اسپرت؛در پیکار  هفته ششم مردان ساروی به مصاف تیم سونیا می رود و در هفته هفتم مقابل ياسين […]

3هفته ششم و هفتم از مرحله برگشت چهاردهمين دوره مسابقات ليگ برتر تكواندوي مردان (جام خليج فارس)، يادواره پانصد شهيد تكواندو كشور، از صبح روز پنجشنبه (۶ اسفندماه) در خانه تکواندو برگزار مي شود.

به گزارش مازند اسپرت؛در پیکار  هفته ششم مردان ساروی به مصاف تیم سونیا می رود و در هفته هفتم مقابل ياسين پيشرو قم، تیم رده چهارمی این دیدار قرار می گیرد.
فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان مازندران و سرمربی تکواندوکاران شهدا ساری در رابطه با وضعیت کنونی تیم بیان کرد: حضور مردان تکواندوکار ساروی برای نخستین بار در جمع برترین های تکواندو مثل شهرداری ورامین قهرمان جام باشگاه های آسیا،دانشگاه آزاد و  گیتی پسند اصفهان دو تیم پرستاره ملی پوش که سالها در این میدان کسب تجربه کردند بسیار مفید بوده، در هفته های گذشته از دور برگشت ۲برد و ۲باخت و یک استراحت را به همراه داشتیم و در حال حاضر در رده ششم جدول قرار داریم که الحمدالله حضور نماینده ای از مازندران در لیگ برتر را به فال نیک گرفته و برگ برنده ای برای تکواندو استان میدانیم و امیدوارم تا پایان رقابت ها نتیجه قابل قبولی را بدست بیاوریم و با تداوم حضور در سالهای آینده تجربیات بیشتر کسب نماییم.
برنامه هفته ششم از دور برگشت اين رقابت‌ها  :

پاس قوامين – گيتي پسند اصفهان
شهداي ساري – سونيا
لوازم خانگي كن – هيات تكواندو استان قزوين
شهرداري ورامين (استراحت)

برنامه هفته هفتم از دور برگشت اين رقابت‌ها :

لوازم خانگي كن – گيتي پسند اصفهان
شهرداري ورامين – سونيا
ياسين پيشرو قم – شهداي ساري
هيات تكواندو استان قزوين (استراحت)
در پایان هفته پنجم این دوره از مسابقات، شهرداری ورامین با ۱۱ برد، یک تساوی، یک باخت و کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست باقی ماند، تیم دانشگاه آزاد با ۹ برد، دو تساوی، یک باخت و ۲۹ امتیاز بدست آورد و در جایگاه دوم است و پاس قوامین با ۸ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت و کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم و تیم یاسین پیشرو قم (۲۲ امتیاز) باسه پیروزی ارزشمند در این هفته دو پله صعود کرد و به رده چهارم رسید، لوازم خانگی کن(۱۶ امتیاز) با دو باخت یک پله سقوط کرد و در رده پنجم قرار گرفت، شهدای ساری (۱۵ امتیاز) ، گیتی پسند اصفهان (۱۴ امتیاز)، هیات تکواندو استان قزوین و تیم سونیا (۳ امتیاز) در رده های ششم تا نهم هستند.