صعود شهروند ساری به مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال بانوان/ ناکامی هیأت فوتبال آمل و چالوس!

تیم فوتسال بانوان شهروند ساری به مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور صعود کرد. به گزارش مازند اسپرت، در چارچوب دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در گروه ب که طی روزهای ۲۸ بهمن تا دوم اسفند ماه ۹۴ در شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار شد، نمایندگان مازندران یعنی شهروند ساری، […]

banooooتیم فوتسال بانوان شهروند ساری به مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور صعود کرد.

به گزارش مازند اسپرت، در چارچوب دور برگشت لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در گروه ب که طی روزهای ۲۸ بهمن تا دوم اسفند ماه ۹۴ در شهر اندیمشک استان خوزستان برگزار شد، نمایندگان مازندران یعنی شهروند ساری، هیأت فوتبال آمل و هیأت فوتبال چالوس به مصاف حریفان خود رفتند که در پایان تنها ساروی ها توانستند جواز صعود به مرحله بعد مسابقات را کسب کنند.

در این رقابت ها، شهروند ساری که در پایان دور رفت صدرنشین گروه بود با کسب یک پیروزی و قبول سه شکست ۱۱ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به آساره اندیمشک توانست رتبه دوم جدول را از آن خود کرده و به مرحله بعد صعود کند.

همچنین هیأت فوتبال آمل با دو برد و دو باخت و هیأت فوتبال چالوس نیز با یک برد و قبول سه شکست به ترتیب با کسب ۱۰ و ۵ امتیاز در مکان های چهارم و پنجم جدول رده بندی گروه ب قرار گرفتند و از صعود به مرحله بعد بازماندند.

به گزارش مازند اسپرت، مرحله اول رقابت های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در ۴ گروه پنج تیمی برگزار شد و تیم های اول و دوم هر گروه جواز حضور در مرحله دوم را کسب کردند.

گفتنی است، رقابت های مرحله دوم لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه های کشور اردیبهشت ماه سال ۹۵ با حضور ۸ تیم برتر مرحله اول به صورت رفت و برگشت و متمرکز برگزار خواهد شد.

جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور به شرح زیر است:

۱- گودزینل خان اسفراین ۸ بازی – ۱۹امتیاز – تفاضل ۱۴+

۲- شهروند ساری – ۸ بازی – ۱۱ امتیاز – تفاضل ۹+

۳- آساره اندیمشک – ۸ بازی – ۱۱ امتیاز – تفاضل ۶-

۴- هیأت فوتبال آمل – ۸ بازی – ۱۱ امتیاز – تفاضل ۲+

۵- هیأت فوتبال چالوس – ۸ بازی – ۵ امتیاز – تفاضل ۱۶-