دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران اعلام کرد: حضور ورزشکار مازندرانی در اردوی تیم ملی تیراندازی

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران از حضور بانوی تیرانداز مازندرانی در بازی‌های پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛نقی مهدوی با اشاره به حضور پنج ورزشکار معلول در اردوی تیم ملی گفت: عالیه محمودی به عنوان تیرانداز مازندرانی در این اردو حضور دارد. وی بیان داشت: یازدهمین اردوی تیم تیراندازی […]

13930728000391 PhotoAدبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران از حضور بانوی تیرانداز مازندرانی در بازی‌های پاراالمپیک ریو ۲۰۱۶ خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛نقی مهدوی با اشاره به حضور پنج ورزشکار معلول در اردوی تیم ملی گفت: عالیه محمودی به عنوان تیرانداز مازندرانی در این اردو حضور دارد.

وی بیان داشت: یازدهمین اردوی تیم تیراندازی جانبازان و معلولان برای حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو با دعوت از پنج ملی‌پوش از فردا، چهارم بهمن‌ماه در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.

 دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان مازندران با بیان اینکه در این اردو چهار ورزشکار زن و یک ورزشکار مرد حضور دارند، تصریح کرد: تمرینات ورزشکاران از پنجم تا پانزدهم اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

مهدوی گفت: عالیه محمودی به همراه معصومه خدابخشی، ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی شورابی به عنوان پنج تیرانداز دعوت شده به این اردو هستند.