واليبال مازندران داغدار شد اما هيات واليبال همچنان بيخيال/دريغ از يك پيام تسليت !!

اختصاصي مازند اسپرت:در حالي كه اين روز ها ورزش مازندران و مخصوصا واليبال در غم از دست دادن ملي پوش مازندراني داغدار شده است اما هيات واليبال استان مازندران بعد از گذشت چند روز،هنوز در اين خصوص هيچ واكنشي نشان نداده است .   فوت ناگهانی و دلخراش ملی‌پوش مازندران تیم ملی والیبال به قدري […]

001اختصاصي مازند اسپرت:در حالي كه اين روز ها ورزش مازندران و مخصوصا واليبال در غم از دست دادن ملي پوش مازندراني داغدار شده است اما هيات واليبال استان مازندران بعد از گذشت چند روز،هنوز در اين خصوص هيچ واكنشي نشان نداده است .

 

فوت ناگهانی و دلخراش ملی‌پوش مازندران تیم ملی والیبال به قدري دردناك بود كه تمامي رسانه هاي كشور اين حادثه دلخراش را پوشش قرار دادند و از اين اتفاق بد ابراز تاسف و همدردي كردند .

اما در اين بين گويا مسئولين هيات واليبال استان مازندران در خواب زمستاني به سر ميبرند و بعد از گذشت چند روز از فوت اين واليباليست نكايي ، همچنان خبري از پيام تسليت و يا ابراز همدردي از سوي رئيس هيات واليبال استان مازندران در سايت اين هيات نيست !

گويا حضور رئيس در ستادهاي انتخاباتي بعضي از كانديداي مجلس باعث شده تا وقتش كامل پر شود و فرصتي براي ابراز همدردي با خانواده اين ملی‌پوش مازندران تیم ملی والیبال برايش وجود نداشته باشد !!

درسته واليبال استان در طول اين مدت پيشرفتي نداشته است اما به هر حال مردم و اهالي واليبال از رئيسي كه در اين پست قبول مسئوليت كرده است توقع ارسال پيام تسليت و ابراز همدردي را ميتوانند داشته باشند كه متاسفانه ايشان از پس همين يك كار هم بر نيامده است !

به گزارش مازند اسپرت؛فائزه قاضی‌پور، والیبالیست اهل نکا که ۲ بار به اردوی تیم ملی والیبال جوانان هم دعوت شده بود به دلیل سقوط از ساختمان نیمه‌کار دار فانی را وداع گفت.

 

تصويري از سايت هيات واليبال استان مازندران را در زير مشاهده ميفرمائيد (دريغ از يك پيام تسليت) :

1

2