روز خوب مازنی ها در لیگ یک/بردارزشمندنساجی با درخشش مهدی خانی در روزی که خونه به خونه دوم شد

در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو نماینده استان برابر حریفانشان به برتری دست پیدا کردند .   به گزارش مازند اسپرت, از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور, عصر امروز تیم فوتبال خونه به خونه مازندران مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه […]

1111در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور دو نماینده استان برابر حریفانشان به برتری دست پیدا کردند .

 

به گزارش مازند اسپرت, از هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور, عصر امروز تیم فوتبال خونه به خونه مازندران مقابل گل گهر سیرجان قرار گرفت که این دیدار با نتیجه ۱ بر ۰ به سود مازنی ها به پایان رسید.

دو تیم در دقایق ابتدایی نیمه اول قصد در محک زدن همدیگر داشته و اتفاق خاصی روی دروازه رخ نداد اما در ادامه تیم خونه به خونه با حملات گسترده خود بارها روی دروازه حریف خطرناک ظاهر شد و موقعیت های خوبی نصیب روح الله باقری و محمد غلامی شد که توسط مدافعین و مجید غلامی اپل سنگربان گلگهر دفع شد.
از سوی دیگر شاگردان مجید نامجو مطلق نیز در یک دو صحنه خطرناک ظاهر شدند که در عالی ترین موقیعت این تیم پاس برگشت به عقب بهتاش میثاقیان با دفع خوب ایمان صادقی به اوت رفت.

در نیمه دوم این تیم خونه به خونه بود که با حمایت هواداران خود بازی رو به جلویی را در پیش گرفت تا برای دقایقی شاهد به گردش در آوردن توپ دو زمین گل گهر باشیم.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد ولی باز هم شاگردان اکبر میثاقیان برای کسب ۳ امتیاز این دیدار حملات گسترده ای روی دروازه تیم گل گهر تدارک دیدند موقعیت های خوبی نصیب اسماعیل صمدی و غلامی شد که نتیجه ای برای این تیم به همراه نداشت تا اینکه در دقیقه ۹۱ بازی، حمله همه جانبه شاگردان اکبر میثاقیان با ضربه سر مهار نشدنی وحید عسگری مدافع پیش تاخته خونه به خونه به گل تبدیل شود تا ورزشگاه غرق در شادی شود.
در دقایق تلف شده بازی نتیجه ای برای شاگردان نامجومطلق نداشت تا این دیدار با برتری یک بر صفر خونه به خونه خاتمه یابد.

لازم به ذکر است تیم فوتبال خونه به خونه مازندران با برتری مقابل گل گهر سیرجان به رده دوم لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.

همچنین از در هفته بیست و یکم لیگ یک کشور شهرداری اردبیل در خانه خود میزبان نساجی مازندران بود که این دیدار با پیروزی ۱-۰ نساجی چیان همراه بود.

هردو تیم برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بوند.از طرفی شهرداری اردبیل برای فرار از بحران و خطر سقوط به هر سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و از طرفی هم نساجی پس از دو برد پیاپی برای فراموش کردن حواشی به وجود آمده و اضافه شدن به جمع مدعیان پا به زمین گذاشته بود.

بازی در دقایق ابتدایی با حملات  هردو تیم همراه بود که در موقعیت حساس و در دقیقه ۳بازی برروی ضربه ریباند شهرداری به گل رسید که با آفسیاد کمک داور گل مردود اعلام شد.

اما تنها در دو دقیقه بعد بر اثر زیرکی بازیکنان نساجی و پاس حسین امامیان، شاهین مجیدی صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق توپ را به گوشه دروازه شهرداری جای داد تا نساجی ۱-۰ از حریف خود پیش بیافتد.

ادامه بازی با حملات اردبیلی ها همراه بود اما دفاع منسجم نساجی اجازه ورود توپ به محوطه را نداد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

اردبیلی ها نیمه دوم را با حملات بیشتر آغاز کردن اما شوت زنی نا مناسب و وزش باد کار را برای آن ها سخت و واکنش های وحید مهدی خانی کاررا سخت تر کرده بود.

نساجی چیان هم میتوانستند در چند موقعیت به گل برسند اما موفق عمل نکردند تا اینکه این بازی نفس گیر در ادبیل به سود نساجی به اتمام برسد.

شایان ذکر است با این نتیجه شهرداری اردبیل با ۲۹امتیاز در رده پانزدهم و نساجی هم با ۳۸امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به ایرانجوان در رده هفتم قرار گرفته است.

 

نتایج کامل مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:

فولاد یزد یک – گیتی‌پسند یک

پیکان یک – مس رفسنجان یک

خونه‌به‌خونه یک – گل‌گهر سیرجان صفر

شهرداری اردبیل صفر – نساجی مازندران یک

آلومینیوم اراک ۳ – خیبر خرم‌آباد صفر

پاس همدان یک – ماشین‌سازی تبریز صفر

فجرسپاسی شیراز یک – ایران‌جوان بوشهر ۲

داماش گیلان ۲ – نفت مسجدسلیمان ۲

مس کرمان یک – پارسه تهران صفر

نفت آبادان ۳ – آلومینیوم هرمزگان صفر

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان  
  تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ پیکان ۲۷ ۱۴ ۱۱ ۲ ۴۰ ۲۱ ۱۹ ۵۳
۲ خونه به خونه ۲۷ ۱۳ ۸ ۶ ۲۹ ۲۳ ۶ ۴۷
۳ فجر سپاسی ۲۷ ۱۲ ۹ ۶ ۲۷ ۱۹ ۸ ۴۵
۴ مس کرمان ۲۷ ۱۲ ۹ ۶ ۲۵ ۱۷ ۸ ۴۵
۵ ماشین‌سازی‌تبریز ۲۷ ۱۰ ۱۱ ۶ ۴۱ ۳۱ ۱۰ ۴۱
۶ ایران جوان بوشهر ۲۷ ۱۰ ۸ ۹ ۳۰ ۳۳ ۳۸
۷ نساجی مازندران ۲۷ ۱۰ ۸ ۹ ۲۶ ۲۹ ۳۸
۸ نفت آبادان ۲۷ ۹ ۱۰ ۸ ۳۲ ۳۰ ۲ ۳۷
۹ مس رفسنجان ۲۷ ۸ ۱۲ ۷ ۲۸ ۲۴ ۴ ۳۶
۱۰ آلومینیوم اراک ۲۷ ۷ ۱۴ ۶ ۳۱ ۲۶ ۵ ۳۵
۱۱ خیبر خرم‌آباد ۲۷ ۸ ۱۰ ۹ ۳۰ ۳۰ ۰ ۳۴
۱۲ نفت‌ م.سلیمان ۲۷ ۶ ۱۵ ۶ ۲۷ ۲۸ ۳۳
۱۳ گیتی پسند ۲۷ ۷ ۱۱ ۹ ۲۲ ۲۷ ۳۲
۱۴ گل گهرسیرجان ۲۷ ۶ ۱۲ ۹ ۲۱ ۲۴ ۳۰
۱۵ شهرداری اردبیل ۲۷ ۷ ۸ ۱۲ ۲۸ ۳۰ ۲۹
۱۶ داماش گیلان ۲۷ ۷ ۸ ۱۲ ۱۷ ۲۹ -۱۲ ۲۹
۱۷ پارسه تهران ۲۷ ۶ ۱۰ ۱۱ ۳۷ ۴۲ ۲۸
۱۸ پاس ۲۷ ۶ ۹ ۱۲ ۲۰ ۳۱ -۱۱ ۲۷
۱۹ آلومینیوم هرمزگان ۲۷ ۴ ۱۳ ۱۰ ۲۳ ۳۰ ۲۵
۲۰ فولاد یزد ۲۷ ۴ ۱۲ ۱۱ ۲۲ ۳۲ -۱۰ ۲۴