تقدیرفرماندار فریدونکناراز مدیرکل ورزش/ادیبی:پيشرفت ورزش فريدونكنارمرهون نگاه عدالت محورحسین زادگان است

فرماندار شهرستان فريدونكنار گفت: ورزش فریدونکنار در دوسال اخیر رشد چشمگیری داشته و این را مرهون نگاه عدالت محور حسین زادگان به سراسر استان هستیم. به گزارش مازند اسپرت، علي ادیبی در حاشيه برگزاري مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه C فوتبال ایران گفت: از اداره کل ورزش و جوانان مازندران بدلیل نگاه عدالت محور حسین […]

020200000فرماندار شهرستان فريدونكنار گفت: ورزش فریدونکنار در دوسال اخیر رشد چشمگیری داشته و این را مرهون نگاه عدالت محور حسین زادگان به سراسر استان هستیم.

به گزارش مازند اسپرت، علي ادیبی در حاشيه برگزاري مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه C فوتبال ایران گفت: از اداره کل ورزش و جوانان مازندران بدلیل نگاه عدالت محور حسین زادگان به شهرستانهای مازندران تشکر ویژه ای می کنم چرا كه پيشرفت ورزش فريدونكنار را مرهون همين نگاه حرفه اي ايشان مي دانم.

ادیبی به اشاره به تلاش هاي هیات فوتبال مازندران و فریدونکنار در پويايي اين رشته پرطرفدار در اين شهرستان گفت: یکی از راه های امر به معروف توصیه به ورزش است و الحق در اینخصوص مسولین  حوزه ورزش و جوانان علیرغم کمبود اعتبار و مشکلات عدیده عملکرد مثبتتی داشته اند.

فرماندار فریدونکنار در پایان گفت: علیرغم اینکه فریدونکنار به لحاظ مساحتی و آرایشی جزو شهرستانهای کوچک استان تلقی می گردد اما در حوزه ورزش به توفیقات چشمگیری دست یافته و من این موفقیت ها را از نگاه عدالت محور حسین زادگان به شهرستان هاي شرق تا غرب مازندران می بینم.