ایمان صادقی: آمده بودم تا قهرمانان دنیا را شکست دهم ، اما بدشانسی نگذاشت!

ایمان صادقی به دلیل ضرب دیدگی شدید از ناحیه پا ، نمی تواند در جام مدوید در ادامه مسابقات حاضر شود . به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات جام بین المللی الکساندر مدوید از دیروز در کشور بلاروس آغاز شد و ۵ نماینده ی مازنی کشورمان در این مسابقه تا به این جای کار خوش […]

0002022ایمان صادقی به دلیل ضرب دیدگی شدید از ناحیه پا ، نمی تواند در جام مدوید در ادامه مسابقات حاضر شود .

به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات جام بین المللی الکساندر مدوید از دیروز در کشور بلاروس آغاز شد و ۵ نماینده ی مازنی کشورمان در این مسابقه تا به این جای کار خوش درخشیدند .
در روز نخست این پیکار ها دیروز حسن یزدانی در ۷۴ کیلوگرم صاحب نشان نقره و رضا اطری در ۵۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد .
اما در ادامه ی این مسابقات ، امروز ایمان صادقی ، دیگر نماینده ی استان مازندران لحظاتی پیش در حالی که با کشتی های زیبای صبح امروز خود ، نوید کسب یک طلای دیگر را به علاقمندان به کشتی داده بود ، در نیمه نهایی در همان ابتدای کشتی دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه پا شد تا نتواند به مسابقات ادامه دهد .
صادقی در گفتگو با خبرنگار مازند اسپرت در خصوص آخرین وضعیتش اظهار کرد : با شرایط بسیار خوبی در این مسابقات حاضر شدم و تنها هدفم شکست حریفان عنوان داری مانند گوگریف و خینچگاشویلی  بود ، اما در کشتی با حریف قزاقستانی در همان ابتدای کشتی دچار مصدومیت شدیدی شدم که ادامه ی مسابقات برایم مقدور نبود .
قهرمان دو دوره ی مسابقات جوانان جهان تصریح کرد : تا الان که یک ساعت از مسابقه ام می گذرد و بدنم سرد شده ، متاسفانه نمی توانم پایم را تکان دهم و بعد از تزریق مسکن ، همچنان درد دارم .
صادقی در پایان گفت : امیدوارم مصدومیتم حاد نباشد تا بتوانم خود را برای مسابقات آتی آماده کنم و از کورس عقب نمانم .
گفتنی است ، عصر امروز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم ، کمیل قاسمی ، دیگر کشتی گیر مازنی ، پس از برد در دور های اول و دوم، با شکست مقابل حریف گرجستانی در دور سوم ، راهی مرحله ی رده بندی این مسابقات  شد .