شهردار و اعضای شورای شهر ساری به عوامل تیم ملی کشتی آزاد نونهالان و خردسالان ایران هدیه دادند + تصاویر

شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان و خردسالان از کشتی گیران و کادر فنی این تیم با اعطای هدایایی استقبال کردند. به گزارش مازند اسپرت، در این مراسم نجاریان، مدینه، باقری (اعضای شورای اسلامی شهر ساری)، عبوری شهردار ساری و نقیبی مشاور امور […]

7شهردار و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری با حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان و خردسالان از کشتی گیران و کادر فنی این تیم با اعطای هدایایی استقبال کردند.

به گزارش مازند اسپرت، در این مراسم نجاریان، مدینه، باقری (اعضای شورای اسلامی شهر ساری)، عبوری شهردار ساری و نقیبی مشاور امور شوراهای شهردار ساری با اعضای هدایی از مجید ترکان سرمربی و سایر اعضای کادر فنی و کشتی گیران این تیم تقدیر کردند.

همچنین مجید ترکان و تورج ظفری (سرپرست تیم نونهالان) نیز با اهدای پیراهن تیم ملی کشتی جمهوری اسلامی ایران از سوی رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی از زحمات و تلاش های مدینه عضو شورای شهر و عبوری شهردار ساری در هرچه بهتر برگزار شدن این اردو تقدیر و تشکر کردند.

شهردار ساری نیز با اهدای یک لوح زرین منقش به آیه های وحیانی قرآن کریم از پهلوان مجید ترکان تجلیل کرد.

گفتنی است، اردوی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان و خردسالان ایران طی روزهای ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه در مجتمع تفریحی رفاهی وزارت کشور در سواحل ساری در جریان است.