مدیر تیم های فوتبال خونه به خونه حضور علی کریمی در کادر فنی تیم را تکذیب کرد !

مدیر تیم خونه به خونه مازندران شایعه حضور علی کریمی در تیم خونه به خونه را شدیدا تکذیب کرد. به گزارش مازند اسپرت؛جواد حسن زاده در خصوص شایعات حضور علی کریمی در تیم فوتبال خونه به خونه اظهار داشت: حضورعلی کریمی در تیم خونه به خونه مازندران صحت ندارد واز همه خبرنگاران تقاضا دارم به […]

278 largeمدیر تیم خونه به خونه مازندران شایعه حضور علی کریمی در تیم خونه به خونه را شدیدا تکذیب کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛جواد حسن زاده در خصوص شایعات حضور علی کریمی در تیم فوتبال خونه به خونه اظهار داشت: حضورعلی کریمی در تیم خونه به خونه مازندران صحت ندارد واز همه خبرنگاران تقاضا دارم به جای دامن زدن به شایعات، خبرهای درست را انعکاس دهند و برای دسترسی به اخبار صحیح تیم به سایت رسمی باشگاه مراجعه کنند.

حسن زاده در ادامه افزود: در هفته های آینده احتمال دارد بزرگان فوتبال ایران برای حمایت و انگیزه دادن به بازیکنان تیم سر تمرینات خونه به خونه حضور یابند و این دلیل نمی شود بابت همچین اتفاقی شاهد یک سری شایعات عجیب و کذب در رسانه ها باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور این بزرگان در تمرین و مسابقات تیم باعث افتخار تیم خونه به خونه مازندران خواهد بود و از این عزیزان نهایت استقبال را به عمل می آوریم.

 مدیر تیم خونه به خونه مازندران با بیان اینکه از جایگاه تیم تا اینجای فصل راضی هستیم گفت: سرمربی تیم، اکبر میثاقیان است و ایشان تا پایان فصل بطور جدی به کار خود ادامه خواهند داد.

جواد حسن زاده در ادامه افزود: اگر هر تغییر و تحولی هم در تیم بوجود بیاوریم دلیل بر قطع همکاری با میثاقیان نیست و ایشان از حمایت کامل مسئولان باشگاه برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: از هواداران و خبرنگارانی که موفقیت خونه به خونه برای آنها مهم است خواهش می کنم از این تیم حمایت کنند تا فوتبال مازندران پس از سال ها صاحب یک تیم لیگ برتری شود.

مدیر تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در پایان گفت: روز شنبه بازی سختی مقابل گل گهرسیرجان خواهیم داشت و امیدواریم مثل همیشه شاهد حضور هواداران و حمایت شان از بازیکنان تیم باشیم تا با برتری در این دیدار شرایط حضور تیم در صدر جدول فراهم شود.