مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک والیبال کشور/برتری قاطعانه عمران شهرداری ساری مقابل گل‌گهر سیرجان

تیم سازمان عمران شهرداری ساری در مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور مقابل گل‌گهر سیرجان قاطعانه به برتری رسید.   به گزارش مازند اسپرت، بازی برگشت مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک والیبال کشور بین دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و گل‌گهر سیرجان با برتری تیم سازمان عمران شهرداری ساری همراه بود. این […]

4تیم سازمان عمران شهرداری ساری در مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور مقابل گل‌گهر سیرجان قاطعانه به برتری رسید.

 

به گزارش مازند اسپرت، بازی برگشت مرحله پلی‌اف لیگ دسته یک والیبال کشور بین دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و گل‌گهر سیرجان با برتری تیم سازمان عمران شهرداری ساری همراه بود.

این بازی که امشب در حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر در سالن ورزشی جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار شد، شاگردان بهزاد محمودی در تیم سازمان عمران شهرداری ساری موفق شدند، در سه ست متوالی حریف را با شکست بدرقه کنند تا چهره تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی به بازی سوم کشیده شود.

در این بازی تیم سازمان عمران شهرداری در سه ست متوالی با نتیجه ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۹ تیم گل‎گهر سیرجان را با اقتدار شکست داد تا برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی امیدوارتر شود.

بازی رفت این دو تیم که یکشنبه در سیرجان برگزار شده بود تیم گل‌گهر سیرجان سه بر دو موفق شد سازمان عمران شهرداری ساری را شکست دهد.

برای مشخص شدن تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی روز یکشنبه دوم اسفند یک بار دیگر دو تیم سازمان عمران شهرداری ساری و گل‌گهر سیرجان در بازی سوم در سیرجان به مصاف هم می‌روند تا چهره تیم صعودکننده مشخص شود.

 

کاله جوان در اصفهان باخت و عمران شهرداری ساری در خانه برد تا پس از دو دیدار رفت و برگشت، یک برد و یک باخت در دیدارهای یک چهارم نهایی لیگ دسته یک والیبال کشور داشته باشند.

کاله امروز در اصفهان ۳ به ۲ باخت تا مسابقه سوم یک‌شنبه بعدی در محمودآباد برگزار شود.

بنا به گفته بازیکنان و مربی تیم کاله جوان بازی در شرایط عادی برگزار نشد و اصفهانی ها سالن را تبدیل به سرباز خانه کرده بودند، اما تا بدین جا مشکلی نبود، کار به جایی رسید که داوران و بازیکنان کاله دوست داشتند بازی زودتر تمام شود!

احمد فتاح سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران در این زمینه در گفت‌وگو با فارس گفت: ما باید برنده دیدار کاله جوان و تیم رعد پدافند اصفهان بودیم، این حق ما بود اما نگذاشتند.

وی با بیان اینکه در این زمینه فیلم داریم که سکه پرتاب شده به چشمان جابر اسماعیل‌پور بازیکن تیم والیبال کاله خورد، افزود: شرایط سختی بود اما باختیم و حالا منتظر این تیم در خانه‌ هستیم تا شکست‌‌شان دهیم.