اکبری :ناسزاهای افراد سودجو از مصدومیتم برایم زجرآورتر است/ارزش یک ورزشکار ملی در ایران چقدر است؟

پس از شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی اکبری از دنیای قهرمانی به دلیل مصدومیت ، حالا او دوباره با همان درد بسیار تمریناتش را از سر گرفته تا همچنان برای کشورش افتخار آفرینی کند. به گزارش مازند اسپرت ، عزت الله اکبری در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد : به دلیل شرایط سنی ام […]

akabariiپس از شایعاتی مبنی بر احتمال خداحافظی اکبری از دنیای قهرمانی به دلیل مصدومیت ، حالا او دوباره با همان درد بسیار تمریناتش را از سر گرفته تا همچنان برای کشورش افتخار آفرینی کند.

به گزارش مازند اسپرت ، عزت الله اکبری در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد : به دلیل شرایط سنی ام ، در حال حاضر  پزشکان به من اجازه ی عمل جراحی ندادند و من هم مجبور شدم پس از استراحتی کوتاه مدت و بهتر شدن وضعیت آسیب دیدگی و کمتر شدن درد ، تمریناتم را از سر بگیرم  تا برای حضور در المپیک از غافله عقب نمانم .

اکبری در ادامه ی صحبت هایش به بی احترامی بعضی از افراد خاص به او در فضای مجازی اشاره کرد و افزود : بعضی ها بدون آن که از شرایط ضرب دیدگی ام و این که تا مرز قطع نخاع شدن هم پیش رفتم ، اطلاعی داشته باشند ، در فضای مجازی به خود اجازه می دهند هر اهانتی به من بکنند که این ها برایم از دردهای شبانه ی مصدومیتم هم زجرآور تر است .

آیا واقعا کشتی گیری که برای حضور در یک مسابقه تنها برای به اهتزار در آوردن پرچم کشورش حاضر است  12 کیلو وزن کم کند ، شایسته ی القابی مانند بی غیرتی است ؟ من همان کشتی گیری هستم که پس از مسابقات جهانی بوداپست لقب عزت کشتی ایران را به من داده اند ، اما آیا  اکنون سزاوار آن هستم که به دلیل مصدومیت شدیدم که آن هم برای کشورم بوده ، این القاب را به من نسبت بدهند ؟ با این حال تمام تلاشم را می کنم که با همین وضعیتم باز هم بتوانم برای میهنم و شاد کردن دل هموطنانم افتخار آفرینی کنم .

دارنده مدال نقره ی جهان در پایان صحبت هایش به مسابقات پیش رو اشاره کرد و گفت : امیدوارم سهمیه ی مسابقات انتخابی تیم ملی را به من بدهند تا بتوانم مانند بقیه شانسم را برای حضور در این آوردگاه امتحان کنم . گرچه فرقی نمی کند من یا کس دیگری به المپیک برویم ، بلکه مهم این است فرد اعزامی به این مسابقات بتواند پرچم ایران را در ریو به اهتزاز در بیاورد .