در لیگ دسته یک والیبال صورت می‌گیرد: جدال شهرداری ساری با گل‌گهر سیرجان برای صعود به نیمه نهایی

تیم سازمان عمران شهرداری ساری در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان است.   به گزارش مازند اسپرت، تیم سازمان عمران شهرداری ساری در بازی برگشت لیگ دسته یک باشگاه‌‎های کشور در خانه میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است. در این بازی که امروز چهارشنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه […]

011تیم سازمان عمران شهرداری ساری در مرحله نیمه نهایی پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان است.

 

به گزارش مازند اسپرت، تیم سازمان عمران شهرداری ساری در بازی برگشت لیگ دسته یک باشگاه‌‎های کشور در خانه میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

در این بازی که امروز چهارشنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می‌شود، تیم سازمان عمران شهرداری در بازی دوم میزبان گل‌گهر سیرجان است.

در بازی رفت که روز یکشنبه در سیرجان برگزار شد، سازمان عمران شهرداری ساری سه بر دو از میزبان خود شکست خورد و برای صعود چاره‌ای جزء پیروزی در این دیدار ندارد.

در حال حاضر تیم سازمان عمران شهرداری ساری جزء هشت تیم برتر مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور برای صعود به لیگ برتر است و در صورت دو پیروزی از سه بازی به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کند.

بازی سوم این دو تیم نیز هفته آینده در سیرجان برگزار می‌شود تا چهره تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.