جویباری ها در آستانه سقوط به لیگ سه/توقف شهدای جویبار در برابر استقلال آبی در دیداری تعیین کننده

تیم فوتبال شهدای جویبار در ادامه روند ناکامی خود در برابر میهمان خود متوقف شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز از گروه سوم این رقابت ها تیم فوتبال شهدای جویبار در دیداری حساس و تعیین کننده میزبان تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران بود […]

021212تیم فوتبال شهدای جویبار در ادامه روند ناکامی خود در برابر میهمان خود متوقف شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز از گروه سوم این رقابت ها تیم فوتبال شهدای جویبار در دیداری حساس و تعیین کننده میزبان تیم فوتبال استقلال آبی ب تهران بود . در این دیدار شاگردان میثم منیعی موفق نشدند از این دیدار حساس سربلند بیرون بیایند و با تساوی یک یک برابر میهمان خود متوقف شدند تا همچنان روند ناکامی خود را در  نیم فصل دوم این رقابت ها ادامه داده باشند .

این تساوی در حالی رغم خورد که تک گل جویباری ها در این دیدار توسط جواد جرخه به ثمر رسید .

شرایط جویباری ها با این تساوی سخت تر از قبل شد و حالا آنها در هفته پایانی باید به اما و اگر ها دل خوش کنند تا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور باقی بمانند .

همچنین در این هفته از رقابت ها و در گروه چهارم این رقابت ها ، روز چهارشنبه تیم سقوط کرده صنعت ساری میهمان تیم فوتبال شهرداری ارومیه خواهد بود .صنعتی های ساروی علی رغم سقوط به لیگ سه برای اینکه اسیر جریمه کمیته انظباطی نشوند، صبح امروز با ۱۱ بازیکن عازم ارومیه شدند تا آخرین دیدار خارج از خانه خود را در این شهر برگزار کنند .

این دیدار فردا ( چهارشنبه ۲۸ بهمن ) راس ساعت ۱۴ در ارومیه برگزار خواهد شد .