درست یا غلط !؟ پتروویچ مدیرفنی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران شد+ سوابق و تصاویر

ولادیمیر پتروویچ مدیرفنی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران شد.   به گزارش مازند اسپرت؛ مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران به منظور تقویت کادر فنی تیم، ولادیمیر پتروویچ را به عنوان مدیر فنی خونه به خونه به خدمت گرفتند. همچنین سعید عزیزان مربی دروزابان های خونه به خونه مازندران شدسعید عزیزیان که طی یک […]

0010121212ولادیمیر پتروویچ مدیرفنی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران به منظور تقویت کادر فنی تیم، ولادیمیر پتروویچ را به عنوان مدیر فنی خونه به خونه به خدمت گرفتند. همچنین سعید عزیزان مربی دروزابان های خونه به خونه مازندران شدسعید عزیزیان که طی یک سال گذشته به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی امید فعالیت می‌کرد به عنوان مربی دروازبان های تیم خونه به خونه مازندران به این تیم پیوست.

پس از اتمام کار تیم ملی امید و عدم صعود این تیم به مسابقات المپیک، طی مذاکراتی که عزیزیان با باشگاه خونه به خونه بابل داشت با مسوولان این تیم به توافق رسید و به عنوان مربی گلرهای این تیم انتخاب شد.

 

ولادیمیر پتروویچ متولد اول جولای سال ۱۹۵۵ و ۶۰ ساله است. وی متولد شهر بلگراد است و به عنوان هافبک برای تیم های باشگاهی برتر اروپا و تیم ملی یوگسلاوی بازی کرده است.

-دوران بازیگری:

۱۹۷۲-۱۹۸۲: ستاره سرخ بلگراد (۲۵۷ بازی)

۱۹۸۲-۱۹۸۳: آرسنال انگلستان(۱۳ بازی)

۱۹۸۳-۱۹۸۵: رویال آنتورپ بلژیک (۴۸ بازی)

۱۹۸۵-۱۹۸۶: برست فرانسه (۳۷ بازی)

۱۹۸۶-۱۹۸۷: استاندارد لیژ بلژیک (۳۱ بازی)

۱۹۸۷- ۱۹۸۸: نانسی فرانسه (۲۹ بازی)

 

– دوران مربیگری:

۱۹۹۶ -۱۹۹۷: ستاره سرخ بلگراد

۱۹۹۹: بور یوگسلاوی

۱۹۹۹-۲۰۰۰: آنترومیتوس یونان

۲۰۰۰-۲۰۰۱: اسلاویا نوریر بلاروس

۲۰۰۲-۲۰۰۴: تیم ملی زیر ۲۱ سال صربستان و مونته نگرو

۲۰۰۴: وجودوینا صربستان

۲۰۰۵-۲۰۰۶: دالیان شیدا چین

۲۰۰۷-۲۰۰۸: تیم ملی چین

۲۰۰۹-۲۰۱۰: ستاره سرخ بلگراد

۲۰۱۰: اف سی تیمیسورای رومانی

۲۰۱۰-۲۰۱۱: تیم ملی صربستان

۲۰۱۳: تیم ملی عراق

۲۰۱۳-۲۰۱۴: تیم ملی یمن

۲۰۱۵: اف کی بیوگراد صربستان

– در جام های جهانی ۱۹۷۴ آلمان و ۱۹۸۲ اسپانیا بازی کرده و به ترتیب از نظر امتیازی عناوین هفتم و سیزدهم جهان را با کشورش کسب کرده است. او در ۹ سال بازی برای تیم ملی کشورش ۳۴ بازی ملی انجام داد.

– در طول دوران بازی خود بیشترین نمایش درخشان را برای تیم معروف ستاره سرخ بلگراد داشت و به عنوان یکی از ۵ افسانه باشگاهش نامیده می شود.

-در سن ۱۶ سالگی نخستین بازیش را در لیگ یوگسلاوی سابق برای ستاره سرخ انجام داد.

-۵ بار قهرمان لیگ یوگسلاوی شد و ۶ بار جام حذفی را برد و در سال ۱۹۷۹ به همراه تیم ستاره سرخ بلگراد به فینال جام یوفا صعود کرد که به بورسیا مونشن گلادباخ آلمان باختند و نایب قهرمان شدند.

– در سال ۱۹۸۰ به عنوان فوتبالیست سال یوگسلاوی برگزیده شد.

– در سال ۱۹۸۲ به تیم سرشناس آرسنال انگلستان پیوست و با این تیم به نیمه نهایی جام اتحادیه و جام حذفی هم رسید اما هر دو بار در مرحله نیمه نهایی توسط منچستریونایتد حذف شدند. با پیراهن آرسنال به استوک سیتی و وستهام یونایتد گل زد و گل صعود تیمش را در یکچهارم نهایی جام حدفی به آستون ویلا زد.

– در سال ۱۹۹۱ کمک مربی تیم محبوبش ستاره سرخ بلگراد شد و قهرمانی تاریخی در جام باشگاههای اروپا را بدست آورد.

– در سال ۱۹۹۶ در مقام سرمربی ستاره سرخ قهرمان جام حذفی یوگسلاوی شد.

– در سال ۲۰۰۴ هدایت تیم ملی زیر ۲۱ سال صربستان و مونته نگرو را در قهرمانی اروپا بر عهده گرفت که نایب قهرمانی را برای کشورش به ارمغان آورد.

-در سال ۲۰۰۵ هدایت تیم دالیان چین را پذیرفت و دو قهرمانی در لیگ و جام حذفی بدست آورد. سپس روانه تیم ملی چین شد اما نتوانست این تیم را به جام جهانی ۲۰۱۰ برساند.

– در سال ۲۰۱۰ سرمربی گری تیم ملی صربستان به وی سپرده شد ولی یک سال بعد به شکل غیر منتظره ای جدا شد.

-در سال ۲۰۱۳ سرمربی یمن شد ولی به دلیل شروع جنگ از مقام سرمربیگری این تیم کناره گرفت.

بازیکن سابق رئال مادرید هم مربی خونه به خونه شد + ( زندگینامه و افتخارات+تصاویر)

توجهات معطوف است به ولادیمیر پتروویچ که مدیر فنی شده و بازیکن و مربی بزرگی بوده اما هیچکس متوجه نشده که یک بازیکن خارق العاده بازیکن سابق رئال مادرید مربی خونه به خونه شد + ( زندگینامه و افتخارات+تصاویر)از نسل درخشان آخرین تیم های فوتبال یوگسلاوی سابق و صربستان کنونی هم در بابل است و به عنوان کمک مربی به تیم اضافه شد!پریکا اوگنجنوویچ ۳۸ ساله و زاده منطقه اسمدروسکای پالانکای صربستان یکی از متفاوت ترین بازیکنان فوتبال یوگسلاوی در زمان اوج خود بود که البته فوتبالش با جابجایی های زیاد و عجیبش فرجام چندانی نیافت.

پریکا وقتی تنها ۱۶ سال سن داشت در تیم گوسای کشورش به میدان رفت و خیلی زود به تیم نامدار ستاره سرخ بلگراد پیوست و بین سال های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ بازی های بی نظیرش در لیگ صربستان پیشنهادات اغوا کننده زیادی را برایش در برداشت ولی او منتظر جام جهانی ۱۹۹۸ بود. در فرانسه در هر ۳ دیدار مقدماتی برای تیم ملی کشورش بازی کرد ولی به عنوان بازیکن ذخیره که به شدت باعث اعتراض رسانه های یوگسلاو شد.

او در جدال با ایران هم به میدان آمد و اولین تجربه رویارویی با فوتبال کشورمان را در همان مصافی که به سختی توانستند یک بر صفر پیروز شوند، دشت کرد. پریکا با شماره ۲۱ برای یوگسلاوی بازی کرد هر چند در مجموع پرونده بازی های ملی سنگینی ندارد.

او در سال ۱۹۹۹ عضو تیم زیر ۲۱ ساله های یوگسلاوی بود و حدفاصل سال های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ برای تیم ملی اصلی یوگسلاوی بازی کرد.

بلافاصله پس از جام جهانی بزرگترین اتفاق در زندگی پریکا افتاد و او از تیم ستاره سرخ بلگراد به رئال مادرید اسپانیا پیوست و بین سال های ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ پیراهن این تیم را پوشید. لورنزو سانز مدیر وقت رئال مادرید اسپانیا پرافتخارترین باشگاه دنیا با تایید جان توشاک سرمربی ولزی خود، پریکا را به تیمش آورد و برای اینکه جای خالی برای حضور این ستاره تازه وارد صربستانی مهیا شود، ساموئل اتوئوی کامرونی را به اسپانیول قرض داد!
آنقدر توانایی این بازیکن تازه وارد چشم توشاک را گرفته بود که مهاجم بعدها درخشان شده در بارسلونا را از تیمش کنار گذاشت!

او با قراردادی ۲/۵ میلیون دلاری روانه مادرید شد و در کنار پردراگ میاتوویچ هموطن خود، رائول گونزالس و فرناندو مورینتس اسپانیایی افسانه های رئال به عنوان مهاجم دوران نوین فوتبالش را آغاز کرد.

در خلال این دو سال به پریکا فقط ۳۰ بازی رسید در حالیکه در شروع پیوستن به رئال مادرید در کوپا دلری در برد خانگی مقابل رئال زاراگوزا گلزنی کرد. آن گل تنها باری بود که توانست برای رئال گلزنی کند. مرتبا در پست های غیر تخصصی به کار گرفته شد.

 

 

اوگنجنوویچ در دو فصلی که برای مادریدی ها بازی کرد قهرمان لالیگا نشد و فقط دو نایب قهرمانی را هم در لیگ و هم جام حذفی بدست آورد ولی سوپرکاپ اسپانیا را بالای سر برد. اما بزرگترین افتخار ورزشی دوران پریکا فینال سال ۲۰۰۰ لیگ قهرمانان اروپا بود که رئال به عنوان قهرمانی معتبرترین رقابت ورزشی جهان دست یافت.

او در واکنش به نیمکت نشینی هایش ۶ ماه بدون تیم بود و بطور اختصاصی تمرین می کرد تا اینکه در سال ۲۰۰۲ به کایزرسلاترن آلمان پیوست. پریکا با این تیم هفتم شد و سال بعد با رسیدن پیشنهاد تیم دالیان چین به این تیم ملحق و تبدیل به بهترین بازیکن خارجی لیگ شد.

او باز هم تیمش را تغییر داد و در فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ در تیم سرشناس دینامو کیف اوکراین با پیراهن شماره ۱۰ بازی کرد. سال بعد او در فرانسه بود و برای آنگرس به میدان رفت. در سال ۲۰۰۶ دوباره به آسیا برگشت و این بار پیراهن تیم گمنام سلانگور مالزی را بر تن کرد. دو فصل را هم در آرکوتیلیس یونان سپری کرد و یکسال هم در تیم کالتیا به بازی پرداخت. او در سال ۲۰۰۹ پس از ۱۰ سال مهاجرت به فوتبال کشورش بازگشت و در سال ۲۰۱۱ با پیراهن تیم جاگودنیا برای همیشه کفش هایش را آویخت. او در ۶ کشور فوتبال بازی کرد و ماجراجوی های فراوانی را داشت.

حالا هم که در خونه به خونه است، یک رئالی سابق که حتما حیرت زدگی اش در بابل و حال و هوای مازندران و باشگاهش را برای دوستانش با ولع تعریف خواهد کرد.

 

تصاویر/ ولادیمیر پتروویچ در تمرینات امروز خونه به خونه مازندران تصاویر/ ولادیمیر پتروویچ در تمرینات امروز خونه به خونه مازندران