نوجوان با اخلاق خرم ابادی در تورنمنت آزاد تکواندو تركيه مدال طلا کسب کرد + عکس

تورنمنت آزاد تركيه در رده سني نوجوانان ۲۶ بهمن ماه در ۱۰ وزن دختران و پسران با حضور ۱۵۲۳ تكواندوكار برگزار شد و در پايان تيم لوازم خانگي كن بعنوان نماينده كشورمان در اين رقابت ها موفق به كسب ۵ مدال طلا، يك مدال نقره و ۳ برنز شد.   به گزارش مازند اسپرت؛ امير […]

425تورنمنت آزاد تركيه در رده سني نوجوانان ۲۶ بهمن ماه در ۱۰ وزن دختران و پسران با حضور ۱۵۲۳ تكواندوكار برگزار شد و در پايان تيم لوازم خانگي كن بعنوان نماينده كشورمان در اين رقابت ها موفق به كسب ۵ مدال طلا، يك مدال نقره و ۳ برنز شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ امير ولي پور در وزن ۴۵- كيلوگرم، علي باصري در وزن ۵۵- كيلوگرم، احمد مختاري در وزن ۵۹- كيلوگرم، علي اشكوريان در وزن ۶۳- كيلوگرم از مازندران ، و زهرا شجاعي راد در وزن ۶۳- كيلوگرم طلايي شدند، مبينا شاكري در وزن ۵۵- كيلوگرم به مدال نقره دست يافت و فاطمه عبدي در وزن ۴۴- كيلوگرم، ساجده فرامرزي در وزن ۵۹- كيلوگرم و محمدمهدي گودرزي در وزن ۷۳- كيلوگرم مدال برنز را به گردن آويختند.

در پايان اين مسابقات عنوان قهرمانی و بهترين تيم اين رقابت‌ها به لوازم خانگي كن رسيد، حسين كريمي و نيلوفر صفريان عنوان بهترين مربي را بدست آوردند و علي اشكوريان بعنوان فني‌ترين بازيكن انتخاب شد.

به گزارش مازند اسپرت؛علی اشکوریان تکواندو کار خرم ابادی که به همراه تیم استیل کن در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت کرده بود توانست با ۵ برد متوالی مدال طلای وزن ششم(۶۳-) کیلو را از آن خود کند.