دبیر هیئت شمشیربازی مازندران خبر داد: درخشش ۴ شمشیرباز مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

دبیر هئیت شمشیربازی مازندران از درخشش ۴ شمشیرباز پسر و دختر مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛مسعود رمضانی با اشاره به کسب سه مدال برنز شمشیربازان مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: در مسابقات قهرمانی نونهالان دختر کشور دو شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب دو مدال برنز و همچنین در […]

000022265656دبیر هئیت شمشیربازی مازندران از درخشش ۴ شمشیرباز پسر و دختر مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛مسعود رمضانی با اشاره به کسب سه مدال برنز شمشیربازان مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: در مسابقات قهرمانی نونهالان دختر کشور دو شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب دو مدال برنز و همچنین در مسابقات جایزه بزرگ مردان نیز دیگر شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی با اشاره به سطح کیفی بالای این مسابقات با حضور بهترین‌های کشور به میزبانی تهران گفت: الینا حسن‌پور در اسلحه فلوره و یمنا پرستار در اسلحه اپه موفق به کسب دو مدال برنز شدند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران در ادامه اظهار کرد: همچنین در مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور در اسلحه اپه، محمد رحیمی دیگر شمشیرباز مازندرانی به مقام سومی دست یافت.

رمضانی در پایان توسعه و کشف و استعداد را از اولویت‌های مهم هیئت استان عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر با مدیریت خوب هیئت و همکاری مربیان شاهد شکوفایی خوبی در شمشیربازی در سطح استان بودیم و ورزشکاران زن و مرد مازندرانی در بیشتر مسابقات موفق به کسب مدال شدند.