هفته سوم لیگ دسته سه فوتبال/توقف شهید کریمی در روزی که دربی ساروی ها برنده نداشت+سایر نتایج

هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت؛ هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز ۴ نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند . در استادیوم شهید […]

1هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته سوم مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز ۴ نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان قرار گرفتند .

در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری و در دربی ساروی ها ، شهدای ساری میزبان عمران شهرداری ساری بود . در این دیدار تلاش دوتیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را بین خودشان تقسیم کنند .

دو تیم که هفته گذشته بازی خود را واگذار کرده بودند برای جبران ناکامی هفته گذشته پا به میدان گذاشته بودند که ابتدا عمرانی ها از میزبان خود پیش افتاده بودند که در نهایت شهدا موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار در پایان با تساوی یک یک به پایان برسد .

در دیگر دیدار این هفته تیم فوتبال شهید کریمی جویبار در خانه میزبان تیم فوتبال شهرداری فومن بود . در این دیدار شاگردان ابراهیم مرادی موفق نشدند در دیدار خانگی نهایت استفاده را ببرند با تساوی یک یک برابر میهمان خود متوقف شدند .

همچنین تیم فوتبال شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر یک برابر چوکا تالش تن به شکست داد .

هفته سوم
 دوشنبه ۲۶ بهمن ساعت ۱۴
چوکای تالش ۲ – ۱ شهدای بابلسر
شهید کریمی جویبار ۱ – ۱ شهرداری فومن
عمارت گرگان – اتکا گلستان (لغو شد )
استقلال نوین بجنورد ۳ – ۱ شهرداری رودسر
شهدا ساری ۱ – ۱ عمران شهرداری ساری
استقلال جنوب تهران ۳ – ۰ کاوه شهرداری ورامین
فجر میثاق کرج ۰ – ۰ امید حسن آباد