شکست عمران در مرحله رفت پلی آف لیگ دسته یک/کاله جوان در یک قدمی نیمه نهایی

تیم کاله جوان مازندران در مرحله دوم پلی اف لیگ دسته یک  با شکست   نماینده اصفهان  گام نخست  برای صعود به مرحله نیمه نهایی را محکم برداشت. به گزارش مازند اسپرت؛ دور رفت مرحله دوم مسابقات  والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یاداوره ۲۰۰ شهید والیبال  عصر  یکشنبه ۲۵ بهمن ماه  با چهار دیدارپیگیری […]

05تیم کاله جوان مازندران در مرحله دوم پلی اف لیگ دسته یک  با شکست   نماینده اصفهان  گام نخست  برای صعود به مرحله نیمه نهایی را محکم برداشت.

به گزارش مازند اسپرت؛ دور رفت مرحله دوم مسابقات  والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یاداوره ۲۰۰ شهید والیبال  عصر  یکشنبه ۲۵ بهمن ماه  با چهار دیدارپیگیری شد که در محمودآباد تیم کاله جوان مازندران میزبان رعد پدافند اصفهان بود.
دو تیم شرایط یکسانی در  مرحله قبل داشتند و توانستند برابر حریفان خود دردیدار سوم به برتری برسند ،تیم کاله جوان مازندران در مرحله قبل توانست از سد لاستیک بارز کرمان بگذرد و نماینده اصفهان نیز  از سد سفیر گیلان گذشت.  
دو تیم   ساعت ۱۶ روز  یکشنبه به قضاوت اصغر حاج کاظمی و اسماعیل رزقی بترتیب بعنوان داوران اول و دوم در سالن  دو  هزار نفری  پهلوان حسین توکلی  محمودآباد  به مصاف  یکدیگر  رفتند که در پایان این  تیم کاله جوان  مازندران بود  که توانست  3 بر یک  از سد   پدافند اصفهان بگذرد  و خیزبلندی برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد.
در این دیدار شاگردان احمد فتاح توانستند  در ست های اول ،دوم و چهارم و با نتایج   (25-22)،(۲۵-۲۲) و (۲۵-۲۳) به برتری برسند  و فقط در ست سوم   نتیجه را (۲۵-۱۷ ) به حریف واگذار کنند.
تیم کاله جوان با این  پیروزی  برای صعود به مرحله نیمه نهایی، دیدار حساسی در اصفهان خواهد داشت که در صورت برد  احتمالی به جمع ۴ تیم برتر  لیگ دسته اول والیبال باشگاههای ایران صعود خواهد کرد.

همچنین تیم والیبال عمران شهرداری ساری برابر گل گهر سیرجان شکست خورد.

به گزارش مازند اسپرت؛در چارچوب دور رفت مرحله دوم پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان یاداوره ۲۰۰ شهید والیبال برگزار شد تیم عمران شهرداری ساری امروز (یکشنبه) مهمان گل گهر سیرجان بود و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

شاگردان بهزاد محمودی گیم های اول، سوم و پنجم را به ترتیب با نتایج ۲۵-۱۵ ،  ۲۵-۱۸  و  ۱۷-۱۵ را واگذار کرده و ست های دوم و چهارم را نیز با نتایج ۱۸-۲۵  و ۲۰-۲۵ به سود خود به پایان بردند.

دیدار بعدی این دو تیم روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.

دیدار های  دور برگشت چهارشنبه ۲۸ بهمن ماه پیگیری خواهد شد.