مربی تیم ملی کشتی آزاد خبر داد :یزدانی مشکلی برای حضور در قهرمانی آسیا ندارد

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مصدومیت‌ در رشته‌ای مانند کشتی طبیعی است و یزدانی مشکلی بابت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نخواهد داشت.   به گزارش مازند اسپرت؛امیر توکلیان درباره مصدومیت رضا یزدانی در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد گفت: یزدانی در حین تمرین با امیر محمدی از ناحیه سر و پیشانی دچار شکستگی […]

2مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: مصدومیت‌ در رشته‌ای مانند کشتی طبیعی است و یزدانی مشکلی بابت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نخواهد داشت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛امیر توکلیان درباره مصدومیت رضا یزدانی در تمرینات تیم ملی کشتی آزاد گفت: یزدانی در حین تمرین با امیر محمدی از ناحیه سر و پیشانی دچار شکستگی شد و حدود ۱۴ تا ۱۵ بخیه خورد.

وی در خصوص اینکه آیا یزدانی با این شرایط می‌تواند در مسابقات قهرمانی آسیا که هفته آینده در تایلند برگزار می‌شود، روی تشک برود، گفت: چنین مصدومیت‌هایی در رشته‌ای مانند کشتی طبیعی است و یزدانی مشکلی از این بابت ندارد. امیدواریم در این مدت باقیمانده او بتواند سلامتی خود را به طور کامل بازیابی کند، اما مشکلی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نخواهد داشت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درباره اعزام تیم منتخب ایران به تورنمنت اوکراین گفت: بامداد جمعه عازم این مسابقات هستیم و آن طور که شنیده‌ام قرار است کشتی‌گیران خوبی در این تورنمنت به میدان بروند. ما هم ترکیبی از نفرات جوان و با تجربه را برای حضور در این مسابقات انتخاب کرده‌ایم. عملکرد کشتی‌گیران در این مسابقات می‌تواند در آینده آن‌ها برای حضور در مسابقات رسمی تاثیرگذار باشد و ممکن است حتی از بین این نفرات عده‌ای به تیم جام جهانی اضافه شوند. از طرفی ما باید برای پشتوانه سازی و حفظ آمادگی کشتی‌گیرانمان در چنین مسابقات حضوری فعال داشته باشیم.

توکلیان درباره سطح این مسابقات گفت: با توجه به جایگاهی که اوکراین در کشتی جهان دارد بدون شک نفرات خوبی را در مسابقات خودش شرکت خواهد داد. از طرفی با توجه به همسایگی با کشورهای صاحب کشتی به نظر می‌رسد کشورهایی مانند روسیه، گرجستان، قزاقستان، ارمنستان و آذربایجان نیز نفرات خوبی را عازم این مسابقات کنند. حتی شنیده‌ایم که تیم کشتی آمریکا نیز با ترکیبی خوب در این مسابقات به میدان خواهد آمد و بعد از آن عازم جام مدوید خواهند شد.

به گزارش مازند اسپرت؛رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام مربیان و کشتی‌گیران برتر اوکراین روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در شهر کیف برگزار می‌شود که تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی کشورمان، جمعه راهی این کشور می‌شوند.