افتخاری دیگر برای باشگاه استقلال/بانوان ژیمناستیک کار استقلال ساری به لیگ برتر صعود کردند + عکس

مدیر عامل باشگاه استقلال ساری از صعود بانوان ژیمناستیک کار این باشگاه به لیگ برتر خبر داد .   محمد حسن محمدی کیادهی عصر امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت گفت : تیم ژیمناستیک بانوان استقلال ساری در رقابت های کشوری که در تهران برگزار شد به نایب قهرمانی دست پیدا کرد و […]

kiadehiiمدیر عامل باشگاه استقلال ساری از صعود بانوان ژیمناستیک کار این باشگاه به لیگ برتر خبر داد .

 

محمد حسن محمدی کیادهی عصر امروز در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار مازند اسپرت گفت : تیم ژیمناستیک بانوان استقلال ساری در رقابت های کشوری که در تهران برگزار شد به نایب قهرمانی دست پیدا کرد و به رقابت های سال آینده لیگ برتر ژیمناستیک کشور راه پیدا کرد .

وی ادامه داد : در این رقابت ها که در استان تهران برگزار شد ، تیم استقلال ساری در رده سنی ۹ تا ۱۵ سال حضور داشت که در مجموع تیمی به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد .

مدیر عامل باشگاه استقلال ساری افزود  : هانیه نیک قامت، مبینا محمدی ، هستی علیزاده،زهرا یارمحمدی و الناز محمدی اعضای تیم بانوان استقلال ساری را تشکیل دادند که در این بین زهرا یار محمدی در قسمت انفرادی به عنوان سومی دست یافت و در پایان در قسمت مجموع تیم شیراز به مقام اول ، باشگاه استقلال ساری به مقام دوم و اصفهان سوم شدند .

محمدی کیادهی ضمن تشکر از کادر فنی بیان کرد : در این مسابقات حدیث قاسمی و سارا باتبی به عنوان داور تیم و فاطمه بابا جانپور و سوسن کریمی پور به عنوان مربی تیم و همچنین مریم غلامی و زهرا محمد زاده به عنوان سرپرست تیم استقلال ساری را همراهی میکردند .

 

1

2

3

4

5