ساروی ها دربی باز نبودند/شکست دو نماینده ساری دربرابرنمایندگان جویبار و بابلسر در لیگ دسته سوم فوتبال

هفته دوم از رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور دیروز و امروز پیگیری شد .   به گزارش مازند اسپرت؛هفته دوم از رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دیروز و امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این هفته از رقابت ها ۴ نماینده از […]

2هفته دوم از رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور دیروز و امروز پیگیری شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛هفته دوم از رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دیروز و امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این هفته از رقابت ها ۴ نماینده از استان مازندران در دو دربی رو در روی همدیگر قرار گرفتند .

روز سه شنبه ۲۰ بهمن تیم فوتبال شهدای ساری در بابلسر میهمان شهدای بابلسر بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد . این دیدار که در شرایط جوی بدی برگزار شد ، بابلسری ها موفق شدند از میزبانی نهایت استفاده را ببرند و سه امتیاز این دیدار را از ان خود کنند .

اما روز چهارشنبه ۲۱ بهمن دومین دربی مازندرانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور در ساری و در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای این شهر بین دو تیم عمران شهرداری ساری و شهید کریمی جویبار برگزار شد .

در این دیدار شاگردان ابراهیم مرادی در تیم شهید کریمی جویبار موفق شدند میزبان خودشان عمران شهرداری ساری را با ۲ گل شکست دهند و سه امتیاز حساس از این دیدار خارج از خانه کسب کنند .

در این دیدار ابراهیم مرادی سرمربی تیم فوتبال شهید کریمی جویبار به دلیل محرومیت از روی سکوی تماشاگران بازیکنانش را هدایت میکرد .

از حواشی این دیدار میتوان به ضعف داوری در کنترل جریان بازی اشاره کرد که با اعتراض کادر فنی دو تیم همراه بود .