وداع غریبانه ساروی ها با لیگ دو/مهر تایید سقوط صنعت توسط یک مازندرانی صادر شد + سایر نتایج و جدول

مهر تایید سقوط صنعت ” جوان ” شهر ساری عصر امروز با درخشش رسول بهرامی بازیکن مازندرانی تیم خلخال دشت خلخال صادر شد و صنعت لیگ سه ای شد .   به گزارش مازند اسپرت؛ هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو […]

0202000مهر تایید سقوط صنعت ” جوان ” شهر ساری عصر امروز با درخشش رسول بهرامی بازیکن مازندرانی تیم خلخال دشت خلخال صادر شد و صنعت لیگ سه ای شد .

 

به گزارش مازند اسپرت؛ هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در این روز دو نماینده از استان مازندران در برابر حریفانشان شکست خوردند .

تیم فوتبال شهدای جویبار که با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم میکرد ، به هر طریقی به امیدیه رفت و در برابر نفت امیدیه تن به شکست یک بر صفر داد تا با ۱۷ امتیاز به جمع و مرز تیم های سقوطی بپیوندد . شهدای جویبار برای فرار از جمع تیم های سقوط کننده باید در هفته های باقی مانده حداکثر نتایج لازم را کسب کند تا سهیه لیگ دسته دوم فوتبال کشور را حفط کند .

امیدواریم مسئولین سیاسی و ورزشی شهر جویبار در این هفته های پایانی دلشان به حال این تیم بسوزد و برای خودنمایی هم که شده خودی نشان دهند و دست این جوانان را بگیرند تا این سهیمه در جویبار حفظ شود .

اما تلخ ترین دیدار هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور جایی بود که صنعتی های ساروی به مانند همیشه ، مظلومانه در برابر حریف خود ، خلخال دشت خلخال قرار گرفتند و با شکست پرگل ۴ بر صفر برابر میهمان خودشان شکست خوردند تا با این شکست رسما به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط کنند .

در این دیدار اندک بازیکنان صنعت ساری با حضور در استادیوم متقی ساری با همدلی خاصی قصد پیروزی در این دیدار را داشتند تا دقایقی بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند اما درخشش خیره کننده بازیکنی که ابتدای فصل مورد توجه بعضی آقایان قرار نگرفته بود سبب شد تا صنعتی ها نیمه اول را با درخشش او بازنده به رختکن بروند . رسول بهرامی بازیکن جوان فصل گذشته شهدای جویبار در این دیدار همه کار کرد تا ثابت کند ارزش های بالایی دارد و مسئولین صنعت ساری در به خدمت نگرفتن او اشتباهی دیگر به جمع اشتباهات این فصل خود اضافه کردند. تک گل خلخالی ها در نیمه اول توسط رسول بهرامی به ثمر رسید و در نیمه دوم هم درخشش این بازیکن سبب شد تا صنعتی ها که به کلی روحیه خود را باخته بودند سه گل دیگر دریافت کنند و با گلباران شدن توسط خلخالی ها به سمت لیگ سه بدرقه شوند.!

اما شاهکارهای تیم چوان در روز های سقوط هم تمامی ندارد ، هفتمین سرمربی صنعت جوان ساری در طول ۵۰ دقیقه حضورش در کنار زمین با اولین صدایی که ازش بلند شد از زمین بازی توسط داور اخراج شد و سبب شد تا صنعتی های ساروی هشتمین سرمربی فصل خود را هم ببینند ! امیر فرهنگ دوست بعد از اخراج مهمانچی دقایق پایانی این دیدار را به عنوان هشتمین سرمربی این تیم ، در کنار زمین تجربه کرد تا صنعتی ها بعد از سقوط هم دست از رکورد زدن برندارند !!

نکات تلخ این دیدار زیاد بود ، صنعت به مانند روزهای اوجش امروز در روز وداع هم تنها بود ! با توجه به فراخوان قبلی ، کسی برای خداحافظی این جوان به استادیوم نیامده بود ، نه خبری از مسئولین بود و نه خبری از هوادار !اندک هواداران حاضر در استادیوم هم طاقت دیدن چشم های غمبار بازیکنانشان را نداشتند ! بازیکنانی که چندین سال در این تیم جون کندند و امسال بی پدر در مسابقات هیرون و ویرون شدند ! هر سال دروغ و وعده وعید شنیدند ولی امسال رکب خوردند تا زیر لب زمزمه هایی به گوش برسد که ” باز خدا پدر و مادر مدیر قبلی تیم را بیامرزد ” .

به هر حال این تیم با بی تدبیری شخص ” محمد دامادی ” و اشتباهات پیاپی در مدیریت آن به این حال و روز افتاد و شخص وی باید جوابگوی مردم شهر ساری باشد . بارها از همین رسانه و دوستانمان در رسانه های دیگر تذکراتی را به ایشان اعلام داشتیم اما دوستان ما را دشمن خودشان فرض کرده بودند ولی امروز نتیجه غرور و بی تدبیری آنها سقوط تنها نماینده شهر ساری در لیگ دسته دوم کشور به لیگ دسته سوم فوتبال کشور شد !!

 

گروه اول:

شهرداری کاشان ۰    شهرداری بندر عباس ۰

بعثت کرمانشاه ۱  نیروی زمینی۳

اکسین البرز ۲ پرسپولیس گناوه ۱

برق نوین شیراز ۲   ملی پوشان تبریز۰

کارون اهواز  9  یاران غدیر هشتگر ۰

گروه دوم:

کارگر بنه گز ۱  کیمیا فرایند ۰

پارس جنوبی جم ۲  شهرداری کامیاران ۱

بادران تهران ۳  شهرداری ماهشهر۱

پترو کیان شوشتر ۱  سردار بوکان۰

شهرداری تبریز ۳  تربیت نوین یزد ۰ (راًی کمیته انظباطی)

  

گروه سوم:

هف سمنان ۱  مقاومت تهران۱

استقلال آبی ب تهران ۰  نفت و گاز گچساران ۰

نفت نوین آبادان ۱  کاسپین قزوین ۲

نفت امیدیه ۱  شهدای جویبار۰

نسل ابومسلم مشهد ۰  کارا شیراز۰

گروه چهارم:

صنعت ساری ۰  خلخال دشت خلخال۴

الوند همدان ۴  پیام وحدت کاشمر۱

 سپیدرود رشت ۰  توسعه (شاهین ) کیش۰

 

لیگ دسته دوم گروه C  
  تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ نفت و گاز گچساران ۱۶ ۷ ۷ ۲ ۱۵ ۹ ۶ ۲۸  
۲ نفت نوین آبادان ۱۶ ۷ ۵ ۴ ۲۰ ۱۵ ۵ ۲۶  
۳ نفت امیدیه ۱۶ ۶ ۶ ۴ ۱۹ ۱۳ ۶ ۲۴  
۴ کاسپین قزوین ۱۶ ۵ ۹ ۲ ۱۳ ۸ ۵ ۲۴  
۵ کارا شیراز ۱۶ ۶ ۶ ۴ ۱۷ ۱۴ ۳ ۲۴  
۶ هف سمنان ۱۶ ۳ ۱۰ ۳ ۱۴ ۱۸ ۱۹  
۷ استقلال آبی ب ۱۶ ۴ ۵ ۷ ۱۶ ۱۹ ۱۷  
۸ شهدای جویبار ۱۶ ۴ ۵ ۷ ۱۰ ۱۳ ۱۷  
۹ مقاومت تهران ۱۶ ۴ ۵ ۷ ۱۵ ۱۹ ۱۷  
۱۰ نسل ابومسلم مشهد ۱۶ ۳ ۴ ۹ ۱۰ ۲۱ -۱۱ ۱۳  
لیگ دسته دوم گروه D  
  تیم ها بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز  
۱ شاهین شهرداری بوشهر ۱۶ ۹ ۴ ۳ ۲۷ ۱۵ ۱۲ ۳۱  
۲ توسعه کیش ۱۶ ۷ ۶ ۳ ۲۱ ۱۴ ۷ ۲۷  
۳ سپیدرود رشت ۱۶ ۷ ۶ ۳ ۲۰ ۱۵ ۵ ۲۷  
۴ رهپویان رضوانشهر ۱۵ ۷ ۵ ۳ ۱۷ ۱۵ ۲ ۲۶  
۵ خلخال دشت ۱۶ ۶ ۶ ۴ ۲۴ ۱۶ ۸ ۲۴  
۶ فولاد ب اهواز ۱۶ ۶ ۵ ۵ ۲۲ ۱۹ ۳ ۲۳  
۷ شهرداری ارومیه ۱۵ ۴ ۵ ۶ ۱۵ ۱۸ ۱۷  
۸ پیام وحدت ۱۶ ۴ ۴ ۸ ۲۲ ۳۰ ۱۶  
۹ صنعت ساری ۱۶ ۲ ۵ ۹ ۱۰ ۲۶ -۱۶ ۱۱  
۱۰ الوند همدان ۱۶ ۲ ۴ ۱۰ ۲۱ ۳۱ -۱۰ ۱۰