بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران بمناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش مازند اسپرت ؛ اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران بمناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای مشترک صادر کردند . متن این بیانیه به شرح زیر می باشد :     بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ به حول و قوه الهی، ملت ایران در روز ۲۲ بهمن با وحدت کلمه و […]

252به گزارش مازند اسپرت ؛ اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران بمناسبت ۲۲ بهمن بیانیه ای مشترک صادر کردند . متن این بیانیه به شرح زیر می باشد :

 
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

به حول و قوه الهی، ملت ایران در روز ۲۲ بهمن با وحدت کلمه و اتحاد خود همه مستکبرین از جمله امریکا، انگلیس و صهیونیستها را همانند گذشته مبهوت خواهد کرد.

امام خامنه‌ای
دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است ، انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری است ، ایام‌الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام کرده و از خون جوانان خویش مزرعه دین را آبیاری نموده است.
۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است که با پیروی از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) در مقابله با دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام، چون کوه استوار و دژ مستحکم و تسلیم‌ناپذیر ایستادند.
ملت شریف ایران سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیرد که پس از  سالها مجاهدت خالصانه همه را متوجه عظمت اسلام عزیز ساخته و ثابت کرده است که این دین نورانی می تواند جهان را با صلح و صفا مدیریت کند و بشر فرو رفته در منجلاب را از سختی ها برهاند.
اینک، ماییم و امانتی بی‌مانند، که از خون جوانان وطن جان مایه دارد و این ماییم و امانتی گرانبها که ریشه در قلب فرد فرد ایرانیان غیرتمند دارد .
۲۲ بهمن، تنها یک تاریخ خاطره انگیز نیست ، ۲۲ بهمن سرآغاز حرکتی است که نور امید ملت‌های رنج کشیده جهان شده است و خواب از چشم جهانخواران و ستم پیشگان ربوده است.
اداره کل ورزش و جوانان  و سازمان بسیج ورزشکاران استان مازندران ضمن تبریک فرارسیدن این ایام ا… فرخنده ، هم صدا و هم نوا و همگام با مردم شریف استان مازندران در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن ، در تجدید بیعتی دوباره با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت ، ندای عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش جهانیان می رساند