توقف خونه به خونه در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول /نساجی با شکست پاس از بحران فاصله گرفت + جدول

در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد و نساجی موفق شد با یک گل میزبان خود پاس را شکست دهد. به گزارش مازند اسپرت؛ از هفته بیست و پنجم […]

2در هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد و نساجی موفق شد با یک گل میزبان خود پاس را شکست دهد.

به گزارش مازند اسپرت؛ از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز تیم خونه به خونه مازندران در ورزشگاه هفت تیر بابل و در زیر بارش شدید باران مقابل ماشین سازی تبریز با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد.گل های تیم خونه به خونه توسط مهدی قریشی (گل به خودی)در دقیقه هشت و محمد غلامی در دقیقه هفتاد و پنج به ثمر رسید. برای ماشین سازی نیز حسین قره داغی دقیقه سی و هفت و هادی شکوری (گل به خودی) در دقیقه هشتاد و سه گلزنی کردند.

در دقایق ابتدایی این دیدار اشتباهات مدافعان خونه به خونه به دلیل لغزندگی زمین سبب شد تا یکی دو موقعیت خوب نصیب شاگردان رسول خطیبی شود که نتیجه ای در بر نداشت.

اما در دقیقه هشت بازی این خونه به خونه بود که موفق به گلزنی شد.
سانتر مرتضی ‏منصوری پس از برخورد به پای مهدی قریشی کمانه کرد و از بالای دست دروازبان ماشین سازی وارد دروازه شد.
پس از این گل یک بازی متعادل ولی درگیرانه را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم.

در دقیقه سی و هفت بازی عدم هماهنگی میرهانی هاشمی با ایمان صادقی سبب شد تا حسین قره داغی با یک استارت به موقع و تند و تیز با دروازبان خونه به خونه تک به تک شد و بازی را به تساوی کشاند تا نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در سی دقیقه ابتدای نیمه شدت لغزندگی زمین سبب شد تا حملات دو تیم نیمه تمام بماند و اتفاق خاصی را شاهد نباشیم تا اینکه در دقیقه هفتاد و پنج بازی پاس عرضی محمد علیزاده را محمد غلامی با یک شوت محکم به دومین گل خونه به خونه تبدیل کرد.

در ادامه باز هم این شاگردان اکبر میثاقیان بودند که بر شدت حملات خود افزودند ولی در دقیقه هشتاد و سه بازی ضربه ایستگاهی جراح کار دفع ناقص هادی شکوری و گل به خودی این مدافع باتجربه را به دنبال داشت تا دو هزار هوادار خونه غرق در بهت و حیرت شوند.

در ادامه دو تیم تلاش زیادی از خود به خرج دادند تا به گل سوم و سه امتیاز این دیدار دست یابند که نتیجه ای در بر نداشت تا بازی با حساب دو بر دو خاتمه یابد.

همچنین تیم فوتبال نساجی مازندران که چند هفته ای بود به دلیل نتایج ضعیف اسیر بحران شده بود، عصر امروز در استادیوم قدس همدان میهمان تیم پاس این شهر بود و در پایان به برتری یک بر صفر دست یافت تا با این پیروزی تا حدودی بحران را از خود دور کند و به شرایط آرمانی برگردد.

حمید کاظمی بهترین گلزن نساجی و لیگ در دقیقه ۸۸ این دیدار تک گل بازی را برای نساجی مازندران به ثمر رساند تا نساجی در این دیدار خارج از خانه سه امتیاز با ارزش کسب کند .

تیم فوتبال نساجی مازندران با کسب این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد ۳۲ رساند و در پایان هفته بیست و پنجم در مکان دهم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار گرفت.

 

نتایج مسابقات برگزار شده امروز به شرح زیر است:

خیبر خرم‌آباد ۲ – گیتی‌پسند یک

فولاد یزد صفر – آلومینیوم هرمزگان یک

خونه به خونه ۲ – ماشین سازی تبریز ۲

داماش گیلان یک – فجرسپاسی صفر

شهرداری اردبیل ۲ – ایران‌جوان بوشهر صفر

مس کرمان ۳ – نفت مسجد سلیمان ۳

صنعت نفت آبادان یک – مس رفسنجان صفر

پاس همدان صفر – نساجی مازندان یک

آلومینیوم اراک  صفر- گل‌گهر سیرجان صفر

 

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ پیکان ۲۴ ۱۳ ۹ ۲ ۳۵ ۱۸ ۱۷ ۴۸
۲ فجر سپاسی ۲۵ ۱۲ ۹ ۴ ۲۵ ۱۴ ۱۱ ۴۵
۳ خونه به خونه ۲۵ ۱۲ ۸ ۵ ۲۷ ۲۱ ۶ ۴۴
۴ مس کرمان ۲۵ ۱۱ ۹ ۵ ۲۴ ۱۶ ۸ ۴۲
۵ ماشین‌سازی‌تبریز ۲۵ ۱۰ ۱۰ ۵ ۴۰ ۲۹ ۱۱ ۴۰
۶ نفت آبادان ۲۵ ۸ ۱۰ ۷ ۲۸ ۲۷ ۱ ۳۴
۷ ایران جوان بوشهر ۲۵ ۹ ۷ ۹ ۲۸ ۳۲ ۳۴
۸ خیبر خرم‌آباد ۲۵ ۸ ۹ ۸ ۲۹ ۲۶ ۳ ۳۳
۹ مس رفسنجان ۲۵ ۷ ۱۱ ۷ ۲۵ ۲۲ ۳ ۳۲
۱۰ نساجی مازندران ۲۵ ۸ ۸ ۹ ۲۴ ۲۹ ۳۲
۱۱ آلومینیوم اراک ۲۵ ۶ ۱۳ ۶ ۲۸ ۲۶ ۲ ۳۱
۱۲ نفت‌ م.سلیمان ۲۵ ۶ ۱۳ ۶ ۲۵ ۲۶ ۳۱
۱۳ شهرداری اردبیل ۲۵ ۷ ۷ ۱۱ ۲۸ ۲۹ ۲۸
۱۴ گیتی پسند ۲۵ ۶ ۱۰ ۹ ۱۸ ۲۵ ۲۸
۱۵ گل گهرسیرجان ۲۵ ۵ ۱۲ ۸ ۱۸ ۲۲ ۲۷
۱۶ داماش گیلان ۲۵ ۷ ۶ ۱۲ ۱۵ ۲۷ -۱۲ ۲۷
۱۷ پارسه تهران ۲۴ ۵ ۱۰ ۹ ۳۱ ۳۸ ۲۵
۱۸ آلومینیوم هرمزگان ۲۵ ۴ ۱۲ ۹ ۲۳ ۲۷ ۲۴
۱۹ پاس ۲۵ ۵ ۹ ۱۱ ۱۹ ۲۶ ۲۴
۲۰ فولاد یزد ۲۵ ۴ ۱۰ ۱۱ ۲۰ ۳۰ -۱۰ ۲۲