دبیر هیأت کشتی مازندران خبر داد: کسب مدال نقره باباجان‌زاده در تورنمنت جایزه بزرگ مجارستان

دبیر هیأت کشتی مازندران گفت: بشیر باباجان‌زاده ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات بین‌‎المللی جایزه بزرگ مجارستان موفق به کسب مدال نقره شد   به گزارش مازند اسپرت؛غلامرضا نوری‌زاده با اشاره به کسب مدال نقره ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات بین‌‎المللی جایزه بزرگ مجارستان اظهار کرد: باباجان‌زاده که شانس کسب مدال ارزشمند طلا را در این تورنمنت داشت […]

bashiiirدبیر هیأت کشتی مازندران گفت: بشیر باباجان‌زاده ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات بین‌‎المللی جایزه بزرگ مجارستان موفق به کسب مدال نقره شد

 

به گزارش مازند اسپرت؛غلامرضا نوری‌زاده با اشاره به کسب مدال نقره ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات بین‌‎المللی جایزه بزرگ مجارستان اظهار کرد: باباجان‌زاده که شانس کسب مدال ارزشمند طلا را در این تورنمنت داشت به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی در دیدار فینال سنگین وزن رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان کشتی نگرفت و به مدال نقره دست یافت.

وی تصریح کرد: در این پیکارها بشیر باباجان‌زاده کشتی‌گیر مازندرانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم در دور نخست «بالینت لام» کشتی‌گیر مجارستانی را از پیش‌رو برداشت و راهی مرحله دوم شد.

نایب رئیس هیأت کشتی مازندران خاطرنشان کرد: باباجان‌زاده در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر لوکاس ‌باناک کشتی‌گیر کهنه‌کار لهستانی و دارنده مقام پنجم جهان را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

نوری‌زاده ادامه داد: باباجان‌زاده ملی‌پوش مازندرانی در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه سه بر صفر از سد استفان لاوریچ از کرواسی گذشت و به دیدار نهایی راه یافت.

وی گفت: ملی‌پوش مازندرانی در دیدار فینال به دلیل آسیب‌دیدگی جزئی از ناحیه کتف با صلاح‌دید کادر فنی و برای تشدید نشدن آسیب‌دیدگی با گواهی پزشکی مقابل «کوانگ‌منگ» دارنده مدال نقره آسیا و برنز بازی‌های آسیایی از چین کشتی نگرفت و به مدال نقره بسنده کرد.