اقتدارو عظمت کوهنوردی استان مازندران با صعود زمستانی کوهنوردان استان به شاه کوه + عکس

اقتدارو عظمت کوهنوردی استان مازندران با صعود رمستانی ۴۲۰ کوهنورد به قله شاه کوه به نمایش درآمد. به گزارش مازند اسپرت؛ کوهنوردان منتخب گروههای کوهنوردی استان موفق شدند در نمایشی بی نظیر قله شاه کوه در منطقه کجور را صعود نمایند.در پی فراخوان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران مبنی بر صعود زمستانی گروههای […]

4444444444444477اقتدارو عظمت کوهنوردی استان مازندران با صعود رمستانی ۴۲۰ کوهنورد به قله شاه کوه به نمایش درآمد.

به گزارش مازند اسپرت؛ کوهنوردان منتخب گروههای کوهنوردی استان موفق شدند در نمایشی بی نظیر قله شاه کوه در منطقه کجور را صعود نمایند.
در پی فراخوان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان مازندران مبنی بر صعود زمستانی گروههای استان به قله شاه کوه به مناسبت گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،کوهنوردان و گروههای کوهنوروی استان استقبال بسیار خوبی از این دعوت بعمل آوردند تا جایی که بیش از۴۰۰ کوهنورد سراسر استان و علیرغم محدودیت های اعمال شده سقف نفرات شرکت کننده گروههای کوهنوردی در این صعو بزرگ شرکت داشتند.
صعود زمستانی کوهنوردان استان به قله شاه کوه توسط هیات کوهنوروی و صعودهای ورزشی استان مازندران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری نوشهر به میزبانی هیات کوهنوردی شهرستان نوشهر و همکاری خوب شورای اسلامی روستای انگاس (محل استقرار کوهنوردان ) برگزار گردید.
در مراسم افتتاحیه این صعود که در مسجد روستای انگاس برگزار شد  مدیرکل ورزش و جوانان استان،نماینده فدراسیون کوهنوردی ،بخشدار کجور،روسای ادارات ورزش و جوانان نوشهر و نور و رییس میراث فرهنگی نوشهر حضور داشتند
در مراسم افتتاحیه تعدادی از پیشکسوتان و فعالان عرصه کوهنوردی با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

photo 2016 02 06 13 10 00

photo 2016 02 06 13 10 02