ميرشاد ماجدی: براي پيروزي مقابل ماشين سازي به حمايت تمام مردم مازندران نياز داريم

سرپرست تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: سه امتياز بسيار سخت و شيرين را از ديدار مقابل پارسه تهران به چنگ آورديم. به گزارش مازند اسپرت؛ ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پارسه در اين ديدار نشان داد بردهاي بيرون از خانه و شيرينش مقابل فولاد يزد و نفت آبادان اتفاقي نبود […]

00majediسرپرست تيم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: سه امتياز بسيار سخت و شيرين را از ديدار مقابل پارسه تهران به چنگ آورديم.

به گزارش مازند اسپرت؛ ميرشاد ماجدي در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: پارسه در اين ديدار نشان داد بردهاي بيرون از خانه و شيرينش مقابل فولاد يزد و نفت آبادان اتفاقي نبود و بازي قابل قبولي را مقابل ما به نمايش گذاشتند.

ماجدي در ادامه افزود: متاسفانه اگر داور اين ديدار دقت بيشتري از خود به خرج مي داد بازي به مراتب بهتري را از سوي هر دو تيم مي ديدم ولي يك سري تصميمات سبب شد تا بازي كمي خشن شود. هر چند ما به حضور خداداد افشاريان در اتاق داوران بين دو نيمه نيز اعتراض كرديم ولي تاييد نمي كنيم داوري اين ديدار تحت تاثير اين حركت آقاي افشاريان قرار گرفته بود.

وي خاطرنشان كرد: خوشبختانه هر چه از بازي ها مي گذرد هماهنگي خوبي را در بين بازيكنان تيم شاهد هستيم و بچه ها بهتر همديگر را در زمين پيدا مي كنند.

ميرشاد ماجدي در ادامه افزود: اگر نگاهي به عملكرد خوب بازيكنان جديدي كه از نيم فصل به تيم اضافه شدند بياندازيم، در خواهيد يافت تيم خونه به خونه خريد هاي اصولي و خوبي را در فصل نقل و انتقالات داشتيم.

سرپرست خونه به خونه مازندران با اشاره به بازي حساس تيمش در هفته بيست و پنجم ليگ دسته اول فوتبال كشور گفت: اگر مي خواهيم به صدر جدول نزديك شويم بايد بازي سخت روز دوشنبه مقابل ماشين سازي را با برد به پايان برسانيم.

ميرشاد ماجدي با بيان اينكه ماشين سازي در نيم فصل دوم نتايج خوبي كسب كرده است گفت: ديدار هفته ما با تبريزي ها يك بازي ۶ امتيازي است و نمي توانيم به سادگي از آن عبور كنيم.

ماجدي ضمن تشكر از هواداران خونه به خونه گفت: هواداران مان كه در تهران ما را شرمنده كردند و مشوّق خوبي براي ما بودند ولي در ديدار با ماشين سازي انتظار بيشتري از آنها داريم و مي خواهيم با پر كردن ظرفيت ورزشگاه هفت تير بابل ، روحيه و انگيزه را به بازيكنان تزريق كنند.

وي خاطرنشان كرد: البته ما نه فقط از هواداران خونه به خونه در بابل، بلكه از تمام فوتبال دوستان مازندران دعوت مي كنيم براي حمايت از نماينده فوتبال استان شان به ورزشگاه بيايند و كمك كنند فوتبال اين استان به حق واقعي اش در فوتبال كشور دست يابد.

ميرشاد ماجدي با ذكر اين مطلب كه صعود خونه به خونه به ليگ برتر، موفقيت فوتبال مازندران را همراه خواهد داشت گفت: براي مردم مازندران نبايد فرقي بين خونه به خونه و نساجي وجود داشته باشد و همه بايد دست به دست هم دهيم تا براي موفقيت هر دو تيم تلاش كنيم.

سرپرست تيم فوتبال خونه به خونه در پايان گفت: جا دارد از برادران حسن زاده بابت برپايي مهماني ديشب كه به مناسبت برتري مقابل پارسه رقم خورد تشكر كنم. آنها نشان دادند سرنوست و نتايج تيم براي شان خيلي مهم است و واقعا دوست دارند آرزوي موردم مازندران را پس از سال ها برآورده كنند.