دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ دسته اول والیبال/شروع طوفانی کاله و عمران در گام نخست

تیم والیبال کاله جوان مازندران  در گام نخست خود در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور مرحله پلی آف  مهمان خود تیم لاستیک بارز کرمان را با شکست بدرقه کرد. به گزارش مازند اسپرت؛در این دیدار که از مرحله نخست دور رفت پلی آف  رقابت های والیبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور […]

kalejavanتیم والیبال کاله جوان مازندران  در گام نخست خود در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور مرحله پلی آف  مهمان خود تیم لاستیک بارز کرمان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛در این دیدار که از مرحله نخست دور رفت پلی آف  رقابت های والیبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور گرامیداشت ۲۰۰ شهید والیبالیست عصر روز چهارشنبه در  محمودآباد برگزار شد، بازیکنان کاله  با هدایت احمد فتاح ،قاطعانه و در سه ست پیاپی  مهمان کرمانی خود را با شکست بدرقه کنند.

این بازی به قضاوت مجتبی بیداریان  از گیلان  و هادی مرتضوی از خراسان    به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم و نظارت اسماعیل صباغ  برگزار شد .

اين دیدار كه راس ساعت ۱۶  در سالن پهلوان حسین توکلی شهرستان محمودآباد و به میزبانی کاله جوان  و در ديدگان بيش از ۴۰۰  تماشاگر آغاز شد ،بيش از یک ساعت به طول انجامید که  در نهايت شاگردان احمد فتاح  در يك بازي  هدفمند توانستند  بترتیب با  نتایج (_۲۵-۱۷)،(۲۵-۲۲) و (۲۵-۲۱) در ۳ ست پیاپی قاطعانه  تیم لاستیک بارز کرمان را از پیش رو بردارند و گام نخست مرحله پلی آف را طوفانی آغاز کنند.

در مرحله نخست پلی آف لیگ دسته یک، تیم های اول تا چهارم دو گروه یک و چهار و گروه های دوم و سوم به صورت ضربدری با هم مسابقه خواهند داد تا بعد از دو برد از سه مسابقه، هشت تیم برتر معرفی شوند.

بازی دوم دور برگشت مرحله پلی آف  هفته آینده در کرمان برگزار می شود و در صورت برد  کاله جوان این تیم به جمع هشت تیم صعود خواهد کرد  و در صورت باخت بازی سوم در محمودآباد به میزبانی کاله جوان  برگزار می شود.

همچنین در همین رقابت ها تیم عمران شهرداری ساری عصر امروز درسالن سید رسول حسینی در حضور هوادرانش میزبان مهرفارس شیراز بود . در این دیدار عمرانی ها موفق شدند با نتیجه قاطع سه بر صفر حریف خود را شکست دهند .