برد صنعت نفت مقابل نساجی در برنامه ۹۰ زیر سوال رفت + مصاحبه عوامل دو تيم

پیروزی پرگل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران زیر علامت سئوال بزرگی قرار گرفت.   به گزارش مازند اسپرت؛ تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شده بود تیم نساجی مازندران را در استادیوم وطنی قائمشهر با نتیجه ۴ بر یک شکست بدهد. در همین راستا، برنامه ۹۰ […]

4555555پیروزی پرگل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران زیر علامت سئوال بزرگی قرار گرفت.

 

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم لیگ برتر موفق شده بود تیم نساجی مازندران را در استادیوم وطنی قائمشهر با نتیجه ۴ بر یک شکست بدهد.

در همین راستا، برنامه ۹۰ شب گذشته به حوادث این بازی پرداخت و روی اشتباهات فاحش دو بازیکن نساجی در جریان بازی با صنعت نفت که منجر به گل های تیم زردپوش آبادان شد، زوم کرد. این برنامه پس از نمایش گل های صنعت نفت به نساجی، جمله بیان شده توسط کورش موسوی سرمربی نساجی را به تصویر کشید که پس از خاتمه این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: «ناگفته هایی هست که من باید آنها را با خود به گور ببرم و نمی توانم مطرحشان کنم.»

عادل فردوسی‌پور در رابطه با این مسابقه اعلام کرد که مسئولان سازمان لیگ باید توجه ویژه ای به اتفاقات لیگ یک داشته باشند.

پرهام: صددرصد تبانی رخ داده است

درباره اتفاقات دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: چیزی که ما دیدیم صد درصد تبانی صورت گرفته است. در کل تاریخ سابقه نداشته تیم نساجی در قائمشهر چهار گل دریافت کند و واقعا نمی دانم چه بگویم.

وی ادامه داد: صنعت نفت حتی زور نداشت مقابل ته جدولی پارسه تهران به پیروزی برسد آن وقت چطور می تواند در قائمشهر به تیم قدرتمند نساجی چهار گل بزند. تیم نساجی هزاران هوادار پرشور دارد که جانشان را برای این تیم می دهند. نمی دانم غیرت بازیکن ما چطور قبول می کند دل این هوادار را به خاطر پول بشکند.

مالک باشگاه نساجی در پاسخ به این پرسش که آیا به بازی های دیگر تیم خود هم مشکوک شده است بیان داشت: با این شرایط که پیش آمده من به همه چیز مشکوکم. قطعا همه بازی ها را بررسی می کنیم و اجازه نمی دهیم چنین بازیکنان بی تعصبی در تیم به فعالیت شان ادامه دهند.

پرهام در پایان افزود: فردا صبح در باشگاه جلسه ای را برگزار می کنیم. هواداران خوب نساجی مطمئن باشند که طبق وظیفه مان با بازیکنان خاطی برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم حق این مردم ضایع شود. تکلیف همه شان را روشن خواهیم کرد.

 

اتهام نادر دست‌نشان به مهدی پرهام وعادل فردوسی‌پور

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد چون یک بازیکن سفارش شده از سوی مجری برنامه ۹۰ را نپذیرفته، مورد غضب فردوسی‌پور قرار گرفته است.

نادر دست‌نشان امروز در واکنش به مطالب عنوان شده در برنامه ۹۰ شب گذشته، انتقادات تندی را متوجه عادل فردوسی‌پور کرد و در بخشی از صحبت‌هایش گفت: « آقای فردوسی‌پور! شما از این ناراحتید که در سال ۸۴ و ۸۵ پیام پوران‌کوه را من در مس جذب نکردم. آن موقعی که شما اصرار داشتید تا این بازیکن انتخاب شود اما من او را نپذیرفتم و حالا از این مسئله ناراحت هستید و می‌خواهید مرا بزنید.»

سرمربی صنعت نفت درباره اظهارت مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی مبنی بر اینکه صد درصد تبانی رخ داده بیان داشت: مالک باشگاه نساجی اگر کاربلد است بیاید بدهی هایش را پرداخت کند. او سر همه کلاه می گذارد و پول همه را می خورد. آقای پرهام شما که این همه در زندگی ات اشتباه کردی چرا به خودت ایراد نمی گیری. پول مردم را خوردن تبانی نیست. حالا که این حرف ها را زده اشکالی ندارد. بیاید در کمیته انضباطی حرف هایش را ثابت کند. چون من فیلم بازی را به کمیته انضباطی می برم و همه چیز را می گویم.

آقای سعید ابراهیم پور که دروازه بان تیم نساجی که دروازه بان آن تیم بوده با دست شکسته برای این تیم بازی می کند. مردم که این چیزها را نمی دانند.

دست نشان همچنین گفت: در همین بازی با نساجی من ۹۰ دقیقه از سوی هواداران این تیم فحش خوردم. خانواده من چه گناهی کرده اند که باید چنین ناسزاهایی نصیب شان شود. نساجی چوب آن فحاشی هایی را خورد که به من شد. مسائلی که کاملا خطی بود و من می دانم آدم های آقای پرهام باعث و بانی اش بودند.

وی افزود:عادل فردوسی پور هم اگر مرد است من فیلم کامل بازی را در اختیارش بگذارم تا آن را پخش کند. متاسفانه فوتبال ما آلوده شده به همین توهین ها وتهمت ها. یک عده مثل فردوسی پور هم منافع شان در این کار است. آقای باوجدان! آقای عادل چرا با آبروی مربیان و فوتبالیست ها بازی می کنی؟

دست نشان در پایان افزود: قطعا در کمیته انضباطی پیگیر ماجرا خواهیم شد و اجازه نمی دهیم برخی از افراد با آبروی چندساله مان بازی کنند.

 

 

حجت الاسلام علیرضا علیپور دراین مورد گفت:

علیپوردرباره شائبه تبانی در جریان دیدار نساجی قائمشهر و صنعت نفت آبادان و فیلمی که در برنامه ۹۰ از دروازه بان و مدافع نساجی پخش شد اظهار داشت: اگر برنامه ۹۰ هم این صحنه ها را نشان می داد ما پیگیر آن بودیم. در واقع تمام مسابقات لیگ یک و دو را توسط اشخاصی که داریم از طریق تصاویر تلویزیونی رصد می کنیم. تیم نساجی در سه، چهار هفته گذشته دو بار با دریافت چهار گل باخته بود. ما تمام اینها را بررسی کردیم اما نمی توانیم با یکی، دو بازی نتیجه گیری کنیم. موضوع اینجاست که مشخص است اتفاق مشکوکی رخ داده اما ما کارگروهی در این مواقع تشکیل می دهیم که به بررسی چند مسابقه قبل و بعد از بازی موردنظر می پردازیم. البته به عنوان مثال شرایط مدافع و دروازه بان نساجی مورد بررسی قرار خواهد گرفت که آیا این دو نفر مصدوم بوده اند یا خیر.

وی تصریح کرد: در کارگروه ما چند تن از بازیکنان سابق لیگ برتر، مربیان کلاس A و یکی، دو کارشناس داوری حضور دارند. پس از اینکه آنها به این نتیجه برسند که خلافی اتفاق افتاده پرونده تشکیل خواهد شد و به حراست ارجاع می گردد.

رئیس کمیته صیانت از فوتبال درباره اظهارات سرمربی نساجی که گفته است برخی حرف ها را با خود به گور می برم تاکید کرد: مطمئن باشید ما اجازه نمی دهیم کسی حرف هایش را باخود به گور ببرد. زمانی که این مورد مشکوک برای ما مسجل شود دوستان ما خدمت سرمربی نساجی خواهند رسید و او هم باید هر مورد مشکوکی که به نظرش رسیده را برای ما شرح دهد.

حجت الاسلام علیپور درباره اظهارات دروازه بان نساجی مبنی بر اینکه چرا برنامه ۹۰ پس از سه هفته این فیلم را نشان داده و شاید آنها از کسی خط گرفته اند گفت: دروازه بان نساجی دقت داشته باشد. اصلا در سه هفته گذشته برنامه ۹۰ پخش نشده است. فقط هفته گذشته پخش شد که اولویت آن با بررسی مسائل تیم امید ایران بود. اینکه برنامه ۹۰ این فیلم را نشان داده یا نه دلیل نمی شود ما نظر کارشناسان مان را نپرسیم. در نهایت مطمئن باشید اظهارات مدیرعامل، مالک، مربیان دو تیم و این دو بازیکن در پرونده لحاظ خواهد شد تا به یک جمع بندی نهایی برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا مربیانی مانند دست نشان که بارها به خاطر تبانی محروم شده اند مجوز حضور در فوتبال را دریافت می کنند؟ اذعان داشت: توجه داشته باشید که موردی درباره این شخص هنوز اثبات نشده بنابراین بهتر است اسمی از این آقا برده نشود. لیگ یک مختص به لیگ حرفه ای کشور است و مسابقاتش با استاندارد لیگ برتر برگزار می شود. اگر شائبه ای به وجود بیاید و به اثبات شود حتما برای تمام افراد قانون اعمال می شود.