روزهای خوش و موفق در بدمینتون مازندران /تیم آرمان مازندران قهرمان لیگ دسته دوم شد + عکس

روزهای خوش و موفق در بدمینتون عصر مهدی امیرفخریان ادامه دارد. خوب می دانستیم که در این رشته می توانیم با این جوان پرتکاپو روزهایی داشته باشیم بس موفق.   به گزارش مازند اسپرت؛شاید اهالی بدمینتون که امیرفخریان را خوب نمی شناختند تردید داشتند ولی حالا باید با ذوق و شوق پیروزی ها را بشمارند. […]

badddروزهای خوش و موفق در بدمینتون عصر مهدی امیرفخریان ادامه دارد. خوب می دانستیم که در این رشته می توانیم با این جوان پرتکاپو روزهایی داشته باشیم بس موفق.

 

به گزارش مازند اسپرت؛شاید اهالی بدمینتون که امیرفخریان را خوب نمی شناختند تردید داشتند ولی حالا باید با ذوق و شوق پیروزی ها را بشمارند. ریاست جدید هیات توانسته هماهنگی های خوبی را به عمل آورد و پای شایستگان را به این ورزش باز کند. موسسه اعتباری آرمان هم وارد عمل شده و در اولین همکاری دو سویه برای آنان یک قهرمانی پرشکوه رقم خورد.

 

فینال رقابت های لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان باشگاه های کشور جام خلیج فارس در شهرستان تنکابن برگزار شد و قهرمان این دوره از رقابت های لیگ دسته دوم بانوان مشخص گردید. تیم آرمان مازندران با شکست تیم حوله آیدین توابع تهران به مقام اول دست یافت.

تیم حوله آیدین توابع تهران دوم شد و تیم های آلومینیوم سازان تینا گچساران گیلان و آکادمی بدمینتون شاهرود به ترتیب در جایگاه سوم و چهارم قرار گرفتند.

رقابت های لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان باشگاه های کشور جام خلیج فارس به مدت دو روز و با شرکت ۱۲ تیم مهر و ماه جنوب تهران ، هیئت بدمینتون سمنان، نماینده هرمزگان، آکادمی بدمینتون شاهرود ، کانون قدس شمال غرب تهران ، آرمان مازندران ، قرچک توابع تهران ، هیئت قم، پالایش نفت آبادان، آلومینیوم سازان تینا گچساران گیلان، حوله آیدین توابع تهران و هیئت بدمینتون تنکابن در شهرستان تنکابن برگزار گردید که خوشبختانه تیم مازندران با صلابت موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

1

همچنین ” شهروندساری ” به عنوان نماینده مازندران درلیگ دسته یک باشگاههای بدمینتون آقایان کشور در زنجان ۱۰بهمن ۹۴ حضور پیدا کرد .

2

3

4

4

5

7