چهره های سرشناس صاحبنام مدعی حضور/رقابت سنگین برای تصاحب ریاست هیأت کشتی مازندران

به گزارش مازند اسپرت؛بحث رقابت برای کسب ریاست هیأت کشتی مازندران ظاهراً داغ شده و تعدادی از چهره های سرشناس صاحبنام مدعی حضور در انتخابات ریاست هیأت کشتی استان مطرح هستند که از جمله آن می توان به :   ۱–   اصغر ثمربخش رئیس کنونی هیأت که سالیان سال معاون اداره کل ورزش و جوانان […]

8به گزارش مازند اسپرت؛بحث رقابت برای کسب ریاست هیأت کشتی مازندران ظاهراً داغ شده و تعدادی از چهره های سرشناس صاحبنام مدعی حضور در انتخابات ریاست هیأت کشتی استان مطرح هستند که از جمله آن می توان به :

 

۱–   اصغر ثمربخش رئیس کنونی هیأت که سالیان سال معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران بوده است .

۲-   نقی کلانتری معاون اداره ورزش و جوانان استان تهران که ریاست هیأت کشتی مازندران و تهران و ریاست سازمان لیگ کشتی کشور را بر عهده داشته است .

۳-   عسگری محمدیان مربی سابق تیم ملی و دارنده دو مدال نقره المپیک و نایب قهرمان اسبق جهان و قهرمان آسیا و مدرس دانشگاه و فدراسیون کشتی .

۴-   علی شکری پور عضو شورای شهر بابل و مربی برتر سازنده کشتی کشور / قهرمان سابق تیم ملی و مربی تیم منتخب مازندران و نایب قهرمان اسبق جام جهانی .

۵-   مهدی حاجی زاده قهرمان اسبق جهان و عضو تیم ملی کشتی ایران و سرپرست تیم کشتی جویبار که قهرمان باشگاههای کشور نیز شده است .

به هر حال این ۵ تن مدعی هستند و حال باید دید اعضای مجمع هیأت کشتی مازندران چه دیدگاهی در تعیین ریاست هیأت کشتی استان خواهند داشت ؛ البته گفته می شود از شهرهای ساری / بابل / قائمشهر / بهشهر نیز افرادی شاید برای این جایگاه ثبت نام کنند.