سرپرست هیئت کاراته شهرستان ساری خبرداد: ۱۵۰۰ کاراته‌کا در ساری ساماندهی شدند

سرپرست هیئت کاراته شهرستان ساری از فعالیت بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کاراته‌کا در شهرستان ساری خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت؛احمد سیه‌چهره  درباره برگزاری مسابقات کاراته ویژه دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: این مسابقه در رده‌های سنی خردسالان، جوانان و نوجوانان در رشته کمیته برگزار شد. وی افزود: شرکت‌کنندگان این دوره از […]

2سرپرست هیئت کاراته شهرستان ساری از فعالیت بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کاراته‌کا در شهرستان ساری خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛احمد سیه‌چهره  درباره برگزاری مسابقات کاراته ویژه دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: این مسابقه در رده‌های سنی خردسالان، جوانان و نوجوانان در رشته کمیته برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان این دوره از رقابت‌ها از قهرمانان استان و کشور هستند که این مسابقات زمینه حضور پررنگ کاراته‌کاران ساروی در مسابقات قهرمانی کشور را فراهم کند.

سرپرست هیئت کاراته شهرستان ساری با اشاره به استقبال مناسب ورزشکاران از این دوره از رقابت‌ها افزود: بیش از ۱۵۰ وزرشکار در این دوره از رقابت‌ها حضور یافتند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۵۰ باشگاه کاراته در شهرستان ساری در حال فعالیت است، خاطر نشان کرد: تنها سه باشگاه به دلیل حضور در مسابقات سبکی نتوانستند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

سیه‌چهره درباره تعداد کاراته‌کاهای شهرستان ساری بیان داشت: ساماندهی ورزشکاران این رشته در ساری انجام شد و در مجموع بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ ورزشگاه در این رشته مشغول فعالیت هستند.

سرپرست هیئت کاراته شهرستان ساری مهم‌ترین نقاط قوت کاراته این شهرستان ساری را داشتن مربیان کارآمد و باتجربه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مشکلی در ارتباط با مربیان برجسته کشور نداریم.

وی با اعلام اینکه سه نفر از مربیان کاراته شهرستان ساری به عنوان مربی استانی معرفی شدند، افزود: آقایان بابایی، نریمان ضامنی و مسعود شجاعی به عنوان مربی استان و رضا مشمولی نیز به عنوان سرپرست هیئت کاراته استان معرفی شد و این موضوع نشان می‌دهد ظرفیت مناسبی در این رشته ورزشی داریم.

سیه‌چهره درباره حمایت مسئولان هیئت کاراته استان از این رشته ورزشی در شهرستان ساری، گفت: تلاش خوبی در ورزش کاراته در حال انجام است، تعادل در میزان حمایت از شهرستان‌ها به خوبی رعایت می‌شود.

سرپرست هیئت کاراته ساری درباره جایگاه ورزش کاراته ساری در بین دیگر شهرستان‌ها بیان کرد: جواب دادن این موضوع مشکل است، در گذشته تلاش‌هایی برای بهبود کاراته شهرستان انجام شده، در حال حاضر باید کار ملی و تازه انجام شود، در بهمن ماه ۱۱ برنامه برای ورزش کاراته در دستور کار است.

وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های فنی و تخصصی مربیان و داوران در برنامه است و تلاش داریم مربیان ما به علم روز این ورزش دسترسی پیدا کنند.

سیه‌چهره درباره سرد بودن محل برگزاری مسابقه کاراته نیز گفت: تجهیزات سالن‌های ورزشی ساری در حد ۶۰ تا ۷۰ درصد دارای امکانات هستند.

وی خاطرنشان کرد: در روز بازدید سالن از وضعیت گرمایشی مطلوبی برخودار بود ولی امروز وقتی نسبت به این موضوع اعتراض کردیم به ما اعلام کردند که سیستم گرمایشی سالن کار نمی‌کند.

سرپرست هیئت کاراته شهرستان ساری درباره عدم حضور آمبولانس در محل مسابقه نیز گفت: پزشک در کنار زمین داریم و درخواست کردیم که در زمان آغاز بازی در کنار زمین قرار گیرد.