دبیر هیئت شمشیربازی مازندران عنوان کرد: درخشش ۲ شمشیرباز مازندرانی در قهرمانی نونهالان کشور

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: در مسابقات شمشیربازی نونهالان قهرمانی کشور دو شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.   به گزارش مازند اسپرت؛مسعود رمضانی  با اشاره به اینکه این مسابقات به میزبانی شمشیربازان سراسر کشور در تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این رقابت‌ها در بخش اسلحه سابر دو شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب […]

shamshairدبیر هیئت شمشیربازی مازندران گفت: در مسابقات شمشیربازی نونهالان قهرمانی کشور دو شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب مدال شدند.

 

به گزارش مازند اسپرت؛مسعود رمضانی  با اشاره به اینکه این مسابقات به میزبانی شمشیربازان سراسر کشور در تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این رقابت‌ها در بخش اسلحه سابر دو شمشیرباز مازندرانی موفق به کسب مدال نقره و برنز شدند.

وی افزود: امیرمحمد ولی‌اللهی با درخشش خود در این مسابقات موفق به کسب مدال نقره شد و میعاد عابدینی نیز به عنوان دیگر شمشیرباز مازندرانی به مدال برنز رسید.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران با بیان اینکه سطح کیفی این مسابقات بالا بود، گفت: یکی از برنامه‌های بلندمدت هیئت شمشیربازی استان توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی در بین نوجوانان و جوانان است.