ملی‌پوشان اعزامی به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا مشخص شدند/کیوان قنبرزاده عازم قطرخواهدشد

اسامی ۱۸ دوومیدانی کار کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد و قرار است اردوها از عصر دوشنبه آغاز شود.   به گزارش مازند اسپرت، براساس اعلام فدراسیون دوومیدانی اردوی ملی پوشان اعزامی به مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا از عصر دوشنبه در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد. در بخش بانوان سپیده […]

11002211111اسامی ۱۸ دوومیدانی کار کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص شد و قرار است اردوها از عصر دوشنبه آغاز شود.

 

به گزارش مازند اسپرت، براساس اعلام فدراسیون دوومیدانی اردوی ملی پوشان اعزامی به مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا از عصر دوشنبه در مجموعه آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد.

در بخش بانوان سپیده توکلی در ماده پنج گانه فرزانه فصیحی در ۶۰ متر ، لیلا رجبی در پرتاب وزنه ، مریم طوسی در ۶۰ متر و ۴۰۰ متر و الناز کمپانی در ۵۰متر با مانع نفراتی هستند که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

طوسی و کمپانی در مسابقات انتخابی نتوانستند سهمیه لازم را کسب کنند اما در جلسه کمیته فنی با حضور آن‌ها در مسابقات قهرمانی آسیا موافقت شد.

در بخش مردان رضا قاسمی و حسن تفتیان در ماده ۶۰ متر محمدرضا وظیفه دوست و کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع ،‌علی ثمری و محمد حسین اسکندری در پرتاب وزنه ،‌حسین کیهانی در هزار و پانصد متر ،‌سجاد هاشمی و مهدی زمانی در ۴۰۰ متر ، میلاد دریساوی در پرش سه گام، میلاد سیار در ۶۰ متر با مانع، عبدالجلیل توماج در هفت گانه، مصطفی ابراهیمی در ۸۰۰ متر ، ۱۷ ملی پوشی هستند که به قطر محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

گفتی است؛ توماج ،‌سیار و ابراهیمی ورودی را کسب نکردند اما با تصمیم کمیته فنی و برای حمایت از این دونده‌ها آنها به قطر اعزام می‌شوند. این رقابت‌ها از اواخر بهمن ماه در قطر برگزار می‌شود.