با پشت سر گذاشتن رقبای صاحب نام ؛ نونهالان متین بابل به مرحله بعد لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد

نونهالان متین بابل به مرحله بعد لیگ برتر صعود کرد . به گزارش مازند اسپرت؛ تیم متین بابل که در گروه اول با تیمهای بزرگی مانند ملوان انزلی،شهرداری رشت و مقاومت تهران هم گروه بود دو هفته مانده به پایان مرحله اول لیگ برتر نونهالان صعود خود را به سرمربیگری شهریار رضایی به مرحله بعدی […]

matinنونهالان متین بابل به مرحله بعد لیگ برتر صعود کرد .

به گزارش مازند اسپرت؛ تیم متین بابل که در گروه اول با تیمهای بزرگی مانند ملوان انزلی،شهرداری رشت و مقاومت تهران هم گروه بود دو هفته مانده به پایان مرحله اول لیگ برتر نونهالان صعود خود را به سرمربیگری شهریار رضایی به مرحله بعدی قطعی کرد.

متین بابل که با ۱۸ امتیاز صدرنشین گروه خود در این سری از مسابقات بود در حالی روز پنجشنبه به مصاف تیم مقاومت تهران رفت که در سه بازی آخر خود به یک امتیاز احتیاج داشت تا صعود خود از این گروه را قطعی کند.

متین بابل در این دیدار سنگین با مقاومت تهران که از ۵ بازیکن ملی پوش خود استفاده میکرد در نیمه اول یک بر صفر عقب افتاد اما در نیمه دوم با گوشزدهایی که شهریار رضایی مربی این تیم در بین دو نیمه به بازیکنان خود کرده بود توانست توسط کاپیتان خود محمد حسین محمدیان به گل تساوی برسد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا شاگردان شهریار رضایی دو هفته مانده به پایان مسابقات صعود خود از مرحله اول مسابقات را قطعی کند.

شهریار رضایی جوان و با تجربه که سابقه کار کردن در رده های پایه را دارد نشان داد که میتوان با اطمینان به مربیان جوان هم نتایج خوبی را بدست آورد.

صعود تیم متین بابل از گروه اول مسابقات به مرحله یک چهارم نهایی را دو هفته مانده به پایان این مسابقات را به جامعه فوتبالی شهرستان بابل و مازندران تبریک گفته و برای این تیم آرزوی موفقیت در مراحل بعدی مسابقات را از خداوند متعال خواستاریم.