بیانیه هيات فوتبال استان مازندران در پی برگزاری موفق داربی مازندراني ليگ دسته يك فوتبال كشور

هيات فوتبال استان مازندران از تمامي عواملي كه در برگزاري ديدار تيم هاي خونه به خونه و نساجي مازندران همكاري لازم را با اين هيات انجام داده اند تشكر و قدرداني كرد . به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومي هيات فوتبال استان مازندران ؛ ديدار تيم هاي خونه به خونه و […]

1422هيات فوتبال استان مازندران از تمامي عواملي كه در برگزاري ديدار تيم هاي خونه به خونه و نساجي مازندران همكاري لازم را با اين هيات انجام داده اند تشكر و قدرداني كرد .

به گزارش مازند اسپرت و به نقل از روابط عمومي هيات فوتبال استان مازندران ؛ ديدار تيم هاي خونه به خونه و نساجي مازندران جايي بود كه مردم فهيم مازندراني باري ديگر بزرگي و شخصيت بالاي خودشان را به رخ همگان كشيدند .

همكاري همه جانبه مردم و مسئولين ، رسانه ها و هواداران دو تيم بزرگ نساجي و خونه به خونه در برگزاري اين ديدار سبب شد تا اين ديدار بدون هيچگونه مشكلي برگزار شود .

هيات فوتبال استان مازندران با برگزاري جلسات متعدد در خصوص برقراي نظم ورزشگاه هفت تير بابل و تاكيد بر امنيت بالاي ورزشگاه ،جدا سازي محل ورود و خروج هواداران دو تيم ، برگزاري كنفراس خبري مربيان و سرپرستان دو تيم خونه به خونه و نساجي مازندران در هيات فوتبال استان و …  تلاش زيادي براي هر چه بهتر برگزار شدن اين ديدار انجام داد .

بر خود واجب دانستيم از اين طريق از تمامي كساني كه در برگزاري اين ديدار بزرگ به هيات فوتبال استان مازندران كمك كردند و همكاري لازم را در برگزاري منظم اين ديدار انجام داده اند تشكر و قدرداني كنيم .

به اميد اينكه سال آينده استان مازندران با حضور در ليگ برتر از تيم هاي بزرگ كشور ميزباني و پذيرايي شايسته اي انجام دهد .

هيات فوتبال استان مازندران ؛ طی بیانیه‌ای از همه دست اندرکاران برگزاری دیدارخونه به خونه  – نساجي به شرح زیر تقدیر و تشکر کرد:

۱- رعایت اصول اخلاقی توسط مربیان و بازیکنان دو تیم که علیرغم یک بازی قوی و مقتدرانه نمایش ارزشمند رقابت سالم و جوانمردی در مستطیل سبز بود.

۲- حضور پرشور هواداران دو تيم نساجي و خونه به خونه در یک روز سرد زمستاني که از خود سعه صدر نشان دادند و با تشويق تيم هاي مورد علاقه خود جو خوبي را به اين ديدار دادند .

۴- با تشکر از کادر داوری و نظارت که با دقت عمل بیشتر توانستند بهترین قضاوت عادلانه را ارائه نمایند.

۵ – از مسئولان و پرسنل ورزشگاه هفت تير بابل، فرماندهی محترم ناجا و اعضای یگان ویژه ، استانداری، فرمانداری، شورای تأمین، مسئولان صدا وسیما  و رسانه های دیداری و نوشتاری، حراست اداره ورزش و جوانان، هیأت فوتبال شهرستان، اتوبوسرانی، آتش نشانی، اورژانس، جمعیت هوادراران فوتبال و سایر نهادهای ذیربط که در برگزاری این بازی باشکوه اهتمام ورزیدند صمیمانه سپاسگزاری می نماید.